Opinie użytkownika (2)

Obsługa w tym...
Obsługa w tym supermarkecie jest niezadowalająca. Kolejki są bardzo długie, a to zazwyczaj nie z racji nieudolności kasjerek, ale z powodu niezaktualizowanej bazy produktów. Zdarzyło się mi często będąc klientem być świadkiem, tego, że kody kreskowe produktów, które chciałam zakupić nie były wprowadzone do bazy, co bardzo przedłużało cały pobyt w hipermarkecie, a na twarzach klientów pojawiało się spore niezadowolenie. Druga niepokojąca sprawa dotyczy nieodpowiedniej organizacji wskazowek, drogowskazow dotyczących lokalizacji konkretnych produktów i rozdzielenia obowiazków pracowników, otóż poszukując jakiegoś konkretnego produktu w hipermarkecie i proszac o pomoc ktoregos z pracowników (najcześniej wykladajacego towar) często nie owocuje to żadna pomocą. Pracownicy mówią, że nie wiedzą takich rzeczy gdyż zajmują się tylko 1 działem i w ramach tylko jego moga udzielac wskazówek. Klient "spławiony" w taki sposób musi dalej szukac wybranego produktu, co z pewnością go w pewien sposób zniechęca.

Justyna_784

01.07.2010

Carrefour

Placówka

Wrocław, Graniczna 2

Nie zgadzam się (27)
Dosyć często zdarza...
Dosyć często zdarza mi się odwiedzać sieć sklepów Biedronka, a ostatnio najczęściej jest to Biedronka przy ul. Szybowcowej, dlatego też jestem skłonna do pewnych wniosków: - pracownicy dbają o zachowanie świeżości produktów - (owoce i warzywa regularnie segregowane, rzadkością jest napotkanie jakichś zgniłków, praktycznie w ogóle takich nie zauważyłam) - puste kartony z produktami, które szybciej zeszły są szybko zastępowane innymi - zapełnionymi świeżymi produktami - nowodostarczone produkty są szybko rozładowywane, nie stoją one godzinami na przejściu uniemożliwiając klientom swobodne poruszanie się, - produkty są starannie poukładane na półkach, etykiety z cenami odpowiadają umieszczonym pod nimi produktom, - jednorazowych woreczków do warzyw, owoców i pieczywa jest przeważnie wystarczająco dużo, (czasami zdarza się ich deficyt, ale to bardzo rzadko) - kosze z produktami niespozywczymi - z nimi jest największy problem, gdyż klienci przeglądając artykuły często je mieszają i przekładają na inne miejsca, a karty odnoszące się do cen i nazw produktów stają się nieadekwatne do tych, które znajdują się obok. Wkrada się w to pewien chaos utrudniający zakupy. - za każdym razem, gdy prosiłam któregokolwiek z pracowników o pomoc we wskazaniu gdzie dany produkt się znajduje uzyskałam pomoc. - praktycznie nie ma w Biedronce kasjera, który by nie rozpoczął transakcji bez przywitania się "Dzień dobry" oraz który by nie pożegnał klienta słowami: "zapraszamy ponownie", podejrzewam, że pracownicy dostali zalecenie od kierownictwa do stosowania tego typu zwrotów. Często te wyrażenia wypowiadane z widocznym zaangażowaniem prowadzą do nawiązania króciótkiej grzecznościowej rozmowy umilającej przeprowadzenie transakcji (często rozładowujące napięcie i frustracje powstałą w wyniku czekania w długiej kolejce). W niektórych przypadkach są one jednak wypowiadane mechanicznie z wielkim smutkiem w głosie, unikając kontaktu wzrokowego ( w takich przypadkach mam wrażenie, że dokonuję transakcji z robotem). - ostatnią sprawą, która zwróciła moją uwagę jest powtarzająca się sytuacja, a mianowicie: podchodząc do kasy i rozkładając praktycznie przed nosem kasjera własna reklamówkę (mając przy tym małe zakupy) kasjerzy pytają "czy zyczy sobie P. reklamówkę?", uważam to pytanie, jako za zupełnie bez sensu.

Justyna_784

26.06.2010

Biedronka

Placówka

Puławy, Gen. Fieldorfa Nila 12

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi