Opinia użytkownika: Justyna_784
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obsługa w tym supermarkecie jest niezadowalająca. Kolejki są bardzo długie, a to zazwyczaj nie z racji nieudolności kasjerek, ale z powodu niezaktualizowanej bazy produktów. Zdarzyło się mi często będąc klientem być świadkiem, tego, że kody kreskowe produktów, które chciałam zakupić nie były wprowadzone do bazy, co bardzo przedłużało cały pobyt w hipermarkecie, a na twarzach klientów pojawiało się spore niezadowolenie. Druga niepokojąca sprawa dotyczy nieodpowiedniej organizacji wskazowek, drogowskazow dotyczących lokalizacji konkretnych produktów i rozdzielenia obowiazków pracowników, otóż poszukując jakiegoś konkretnego produktu w hipermarkecie i proszac o pomoc ktoregos z pracowników (najcześniej wykladajacego towar) często nie owocuje to żadna pomocą. Pracownicy mówią, że nie wiedzą takich rzeczy gdyż zajmują się tylko 1 działem i w ramach tylko jego moga udzielac wskazówek. Klient "spławiony" w taki sposób musi dalej szukac wybranego produktu, co z pewnością go w pewien sposób zniechęca.