Najgorszy portal z jakiego korzystałam. Hotele w ich ofercie to w dużej mierze badziewie. Obsługa klienta i rekompensata praktycznie nie istnieją. Można jedynie stracić na nich czas, pieniądze, nerwy i wakacje..
Klientką mBanku jestem od wielu lat. Nigdy nie spotkała mnie nie przyjemna sytuacja ze strony obsługi klienta. Zarówno w placówkach jak i na infolinii zawsze otrzymuje pełną rzetelną informację.
Niestety ale obsługa klienta jest średnia. Mimo usilnych próśb o nie kontaktowanie się w kwestiach marketingowych, dalej otrzymuje telefony tego typu. Bardzo oporna firma..
Z Inei jest niezadowolony chyba każdy. Jakość świadczonych usług i obsługa jest tragiczna.. Gdybym tylko miała alternatywne w moim obszarze na pewno bym z niej skorzystała.
Sprzedawczynie zawsze z uśmiechem witają klientki. Zawsze pomogą w doborze, doradzą. Jak prosi się o przyniesienie asortymentu ze sklepu czy z magazynu to zawsze to robią. Trzeba podkreślić, że obsługa jest profesjonalna. Ze zwrotami czy reklamacjami też nie ma problemu.
Panie Ekspedientki nie zbyt zainteresowane są pomocą klientom. Byłam w tym sklepie kilka razy pomóc koleżance w zakupach i za każdym razem raziła mnie obojętność i znudzony ton głosu jakim ekspedientki odnosiły się do klientów. Koleżanka zamawiała płaszcz już 3 razy i dalej się go nie doczekała (bo przyszedł zły rozmiar, bo zamówienie nie poszło).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.