Royal Collection

(2.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (43 z 45)

Nie polecam nikomu...
Nie polecam nikomu tego sklepu. Dostałem kartę podarunkową wartości kilkuset złotych. Już kilka dni później nikt nie chciał jej zrealizować (ani w Warszawie ani w Rzeszowie jak również w Katowicach). Pieniądze przepadły!!!. Okazało się, że owszem sklepy dalej funkcjonują pod swoją nazwą, ale zmienił się formalny właściciel i nie przejął zobowiązań starej firmy i nie uznaje kary. Porażka. Brak szacunku dla wieloletnich klientów. Nigdy więcej nic wspólnego z ta siecią!!!!

Klient_0ZfGY

12.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówienie złożyłam w...
Zamówienie złożyłam w dniu 16.12.2021 r., po godzinie 23.00. Zamówienie zostało od razu przeze mnie opłacone — wszystko zatwierdzone w systemie. Od tego momentu brak jakiejkolwiek informacji w systemie o postępach w realizacji zamówienia. W dniu 20.12.2021 r.postanowiłam zadzwonić na wskazany na stronie numer bok i usłyszałam, że oczywiście zamówienie powinno być już zrealizowane i oddzwonią do mnie po weryfikacji zamówienia. Po chwili zostałam poinformowana, że zamówienie nie może być zrealizowane, ponieważ zamówionego przeze nie towaru nie ma na stanie magazynowym. Reasumując przez pięć dni nie dostałam żadnej informacji na temat braku towaru ani zwrotu pieniędzy. Gdybym nie zadzwoniłam z zapytaniem o zamówienie i pewnie czekałabym na reakcje kolejne pięć dni a może i więcej. Nie polecam, szkoda czasu!!!!

Niezweryfikowany Klient_RYOz

21.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy sklep internetowy...
Najgorszy sklep internetowy z punktu widzenia obsługi klienta w jakim dokonaliśmy zakupów w ostatnich 15 latach. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie online wszystkim przyzwyczajonym do miłych i przyjemnych zakupów internetowych, dzięki którym oszczędzamy czas. Praktyki stosowane w sklepie są podobne do praktyk stosowanych w handlu odzieżą w latach 90-tych. Od lat dokonujemy większości zakupów odzieży służbowej i prywatnej w sklepach internetowych i po raz pierwszy spotkaliśmy się z tak koszmarnym procesem obsługi klienta. Sklep online funkcjonuje jakby jego misją było: jak w szybki sposób stracić wielu klientów. Trochę przewrotnie biorąc pod uwagę, że do zamówienia dołożona jest ładna kartka - list Pana z Royal Collection do klientów : " ... jesteśmy szczęśliwi, że możemy Państwu służyć". Treść listu nałożona na standardy obsługi klienta w sklepie online, brzmi raczej jak mało śmieszny żart. Zachęcam Pana, który podpisał się na kartce, do zapoznania się z otoczeniem konkurencyjnym i weryfikacji jakie są standardy obsługi klienta dla sklepów online z odzieżą / obuwiem w 2021r i szybkiego wdrożenia zmian, o ile marce Royal Collection zależy na zwiększaniu przychodów ze sprzedaży. Uwaga !!!! Sklep uniemożliwia dokonanie zwrotu towarów typy koszule , garnitury z nietrafionym rozmiarem !!!!! zalogowanym poprawnie użytkownikom – obsługa klienta w stylu : „ po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy ...." BOK - sklepu internetowego z odzieżą premium nie odpowiada na wiadomości od klientów, jak już po wielu próbach kontaktu odpowiada - to odpowiedź do klienta, który dokonał zakupów za kilka tysięcy jest w stylu - " mamy w głębokim poszanowaniu to czy będziecie Państwo zadowolonymi klientami, jesteśmy przekonani że mamy rację. Bez względu czy nasze stanowisko ma jakiś sens z punktu widzenia ekonomii , marketingu czy poprawnych relacji handlowych trwamy przy swoich racjach”. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie wszystkim zapracowanym przedsiębiorcom, kadrze kierowniczej i menadżerskiej, wszystkim tym, którzy dokonując zakupów odzieży premium cenią sobie komfort i przyjemność. Generalnie odradzam zakupy w tym sklepie wszystkim, którzy są przyzwyczajeni do aktualnie praktykowanych w 80% sklepów internetowych zasad poprawnych relacji z klientami i bezproblemowych zwrotów odzieży z nietrafionym rozmiarem. Ten adres online pod względem obsługi klienta to relikt przeszłości z praktykami zupełnie nieodpowiednimi do towarów, które sprzedaje, bez dostosowania do klientów , dla których zdaje się być dedykowana np. odzież biznesowa.

Klient_wsp6

14.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa...
Bardzo profesjonalna obsługa w sklepie, pani doskonale doradziła w doborze spodni. Zachęcony kupiłem 3 pary myśląc , ze oddam jedna z par po zastanowieniu się w domu. I tu zaskoczenie - sklep nie pozwala na zwroty a jedynie na wymianę na kartę podarunkową. Niby zgodnie z prawem , ale w obecnych czasach to opcja zaskakująca, zwłaszcza , ze nie chodzi o mały sklep, tylko duża sieć . Tak więc, niemile zaskoczenie i 700 zł w plecy, do hipotetycznego wykorzystania w przyszłości . Najprawdopodobniej wykorzystam i nigdy już nie zawitam w tym sklepie.

Klient_bLQ2

27.09.2020

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Dziś znów ta...
Dziś znów ta sama Pani niby ma obsługiwać klientów) już pisałam tydzień temu, Pani o bardzo krótkich włosach, cała umalowana, zego uwagi na klienta ... weszłam do sklepu, Pani cały czas siedzi w swoim telefonie, nawet głowę nie podniosła.... I tak przez 15 min co ja byłam w sklepie! Hallo, właścicielu! Czy to w ogóle ktoś czyta ? Nie mogę nawet wyobrazić takiego zachowania personelu gdziekolwiek.... Jestem pod wrażeniem!

zarejestrowany-uzytkownik

05.06.2020

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Bylam dziś (28.05.20...
Bylam dziś (28.05.20 popołudniu) w sklepie Royal Collection w Arkadii. Obsługiwała mnie Pani o krótkich włosach około 45 lat. Tak dokładnie opisuję bo może to czyta pracodawca, i było by dobrze wyjaśnić tej pani na czym polega obsługa klienta... W trakcie mojego bycia w przymierzalni Pani usiadła na kanapie i oglądała jakieś nagrania głośno i się śmiała, miałam takie wrażenie, że przyszłam do niej do domu żeby wypożyczyć któreś z jej ubran! Poprosiłam ( grzeczne, żeby nie przeszkadzać) przynieść mi inne spodnie, dostałam całe pogniecione!!! Serio?! Mam to przymierzyć? "Dopiero co z szuflady " powiedziala mi ta Pani))) Przepraszam, ale przymierzając coś w sklepie , da jeszcze z nowej kolekcji, czy mogę liczyć na to że to będzie co najmniej wypracowane? Pojadę do innego sklepu w Galerii Mokotów, gdzie wiem na 100 % że obsługa jest bardzo miła(dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), zawsze tam kupuję, ale przypadkiem trafiłam tu i już nigdy nie wrócę oczywiście! Mam nadzieję że moja opinia trafi do odpowiedniej osoby, zróbmy nasz shoping przyjemnym!

zarejestrowany-uzytkownik

29.05.2020

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
KLIENT , KTÓRY...
KLIENT , KTÓRY PRZYCHODZI DO SKLEPU NIE LICZY SIĘ , NIE JEST DOBRZE TRAKTOWANY, PRZEKONAŁAM SIĘ O TYM DZISIAJ . BĘDĄC W SKLEPIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE WAŻNIEJSZY JEST KLIENT INTERNETOWY . A SZKODA ...... MOJE ZAKUPY BYŁY ZAWSZE W GRANICACH 2-3 TYS. ZŁ. PROSIŁAM SPRZEDAWCĘ O SPROWADZENIE 1 SZT TOWARU W MOIM ROZMIARZE, KTÓRY SKLEP NIE POSIADAŁ, OTRZYMAŁAM TELEFON, ZE TOWAR JEST DO ODBIORU W SKLEPIE, TYLKO ZAZNACZYŁAM, ZE BĘDĘ ZA KILKA DNI BO WYJEŻDŻAM .ZARAZ PO POWROCIE PRZYJECHALIŚMY DO SKLEPU I DOSTAŁAM INFORMACJĘ, ŻE BYŁ KLIENT INTERNETOWY, KTÓRY JEST WAŻNIEJSZY ,,,,,,,,I MÓJ ZAMÓWIONY TOWAR ZOSTAŁ SPRZEDANY ,

Niezweryfikowany Klient_zIjY

27.02.2020

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 1

Nie zgadzam się (0)
Będąc klientem tego...
Będąc klientem tego sklepu , uważam , iż obsługa jest na najwyższym poziomie. Indywidualne i profesjonalne podejście do każdego klienta.Szeroki wybór towarów , jakość jak i jego duża rozpiętość rozmiarów wyróżnia go spośród innych sklepów w tej galerii. Niewątpliwym atutem są miejsca do odpoczynku przeznaczone dla osób towarzyszących kupującym.Towar wyeksponowany prawidłowo.

zalogowany_użytkownik

14.06.2017

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Panie Ekspedientki nie...
Panie Ekspedientki nie zbyt zainteresowane są pomocą klientom. Byłam w tym sklepie kilka razy pomóc koleżance w zakupach i za każdym razem raziła mnie obojętność i znudzony ton głosu jakim ekspedientki odnosiły się do klientów. Koleżanka zamawiała płaszcz już 3 razy i dalej się go nie doczekała (bo przyszedł zły rozmiar, bo zamówienie nie poszło).

Justyna_1815

12.01.2016

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem po zakup...
Poszedłem po zakup garnituru na wesele. Wszedłem do salonu RC i od razu powitała mnie miła pani i zapytała w czym może mi pomóc ? Zaprowadziła do stojaków z garniturami, pokazała dwa modele. Przymierzyłem marynarkę, opisała materiał, fakturę materiału, zaproponowała dodatki, opisała producenta. Powiedziałem, ze dziś nie kupie bo nie mam tyle pieniędzy. zaproponowała odłożenie garnituru na nazwisko, podała telefon do salonu i zaprosiła po odbiór dnia następnego. Pani Jolanta z tego salonu jest rewelacyjna, uprzejma, cierpliwa, życzliwa, miła, uśmiechnięta.

Paweł_2085

08.08.2015

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Sklep w którym...
Sklep w którym zawsze można znaleźć coś eleganckiego. Sprzedawcy są zawsze pomocni i empatyczni.

Magdalena_2634

07.08.2015

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Poszukiwałam sukienki na...
Poszukiwałam sukienki na wesele. Będąc w Royal Collection znalazłam jedną sukienkę która zwróciła moją uwagę. Wzięłam ją do ręki i poszukiwałam kolejnych sztuk do przymierzenia. W tym czasie podeszła ekspedientka i powiedziała, że jeśli chcę przymierzyć tę sukienkę ona odniesie ją do przymierzalni tak abym mogła poszukiwać kolejnych bez dodatkowego "bagażu" w rękach. Po poszukiwaniach nic więcej nie udało mi się znaleźć, więc poszłam do przymierzalni. Ubrałam sukienkę i wyszłam na zewnątrz aby przejrzeć się w dużym lustrze, ekspedientka od razu podeszła i zaproponowała, że przyniesie szpilki - wtedy będę miała pełen obraz swojego wyglądu. Przedstawiła kilka komplementów (było mi bardzo miło) i zaproponowała, że jeśli nie jestem przekonana przyniesie mi kilka modeli które również mogą mi się spodobać. Jej wybory były naprawdę trafne! Dodatkowo do przymierzalni przyniosła mi biżuterię w celu dopełnienia stroju. Sukienkę kupiłam.Świetna obsługa, miła atmosfera i zaangażowanie pracownika sprawiło, że wyszłam z sukienką, któej nawet wcześniej nie zauważyłam.

Magdalena_3434

12.05.2015

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Fatalne ubrania firmowe...
Fatalne ubrania firmowe dla pracownic (workowate sukienki). Przy 10 klientach w salonie pracownice nie podchodzą do klientów. Ekspedientki są zajęte rozmową między sobą mimo rozglądających się klientek. Pracownica obsługująca mnie (wzrost 155cm, wiek ok 25lat, długie ciemne włosy związane w kucyk, bez biżuterii) nie potrafi ocenić rozmiaru, nie zna pełnej oferty sklepu, nie proponuje czegoś w zamian, nie zwraca uwagi na rabaty obowiązujące danego dnia. Podaje mi koszulę, której nie chciałam i nie widzi różnicy! Przy kontuarze z kasą, przy dużej ilości klientek chcących zapłacić jest tylko 1 kasjerka a wówczas powinna podejść inna pracownica aby usprawnić obsługę.

AGNIESZKA_4116

13.04.2015

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Świetny wybór, obsługa...
Świetny wybór, obsługa na wysokim poziomie. Bardzo cierpliwa sprzedawczyni była na każde moje zawołanie i w sposób naturalny doradzała wybór odzieży. Ceny promocyjne bardzo przystępne.

Magdalena_2634

29.08.2014

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w dogodnej lokalizacji, dużo wolnych miejsc parkingowych (wizytę odbyłam w sobotę).Personel bardzo miły, zaangażowany w obsługę Klienta.Po wejściu do sklepu i wybraniu kilku rzeczy, zaproponowano mi zaniesienie ubrań do przymierzalni.Podczas mierzenie ubrań, zaproponowano mi przyniesienie innych rozmiarów i kolorów.Gdy płaciłam za zakupione ubrania, zostałam dodatkowo poinformowana o obowiązujących rabatach.

Agnieszka_3900

04.08.2014

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobra obsługa,...
Bardzo dobra obsługa, rzeczowa i przygotowana merytorycznie. Asortyment na wysokim poziomie, liczne promocje czynią ten sklep atrakcyjnym. Wystrój, lokalizacja oraz organizacja na najwyższym poziomie.

Piotrek_9

18.04.2014

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie

Nie zgadzam się (0)
obsługa nawet nie...
obsługa nawet nie potrafi wymawiać nazw producentów poprawnie, do garnituru za 2500 nie dostałem wieszaka, koszula za 600 zapakowana luzem w reklamówkę . Nigdy nie wydam tam nawet 1 zł.

zarejestrowany-uzytkownik

12.06.2013

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep to...
Ten sklep to istna tragedia, sprzedawcy są zupełnie niezainteresowani klientami, za każdym razem jak tam jestem znajdują czas tylko na rozmowy ze sobą i nawet nie raczą odpowiedzieć "dzień dobry". W sklepie panuje chaos, napisy nad półkami nie zgadzają się z produktami, które można pod nimi znaleźć, Produkty są kiepskiej jakości, chociaż w innych sklepach tej sieci asortyment jest o wiele lepszy.

zarejestrowany-uzytkownik

11.03.2013

Placówka

Gliwice, Lipowa 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajny sklep,...
Bardzo fajny sklep, mnóstwo marek. Ubrania bardzo fajne i przede wszystkim w moim guście, oczywiście nie wszystkie ale jestem tam często i też nie rzadko wychodzę z jakim fajnym ciuszkiem. Ceny są różnorodne. Można znaleźć coś fajnego po niskiej cenie. Zależy kto co lubi. Może kiedyś zmienię zdanie.

zalogowany_użytkownik

28.10.2012

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (0)
Wizyty w tym...
Wizyty w tym sklepie kończą się zawsze pełnymi torbami….Z całą pewnością zachęcam do zakupów w tym sklepie….Według mnie ceny są dosyć przystępne…Mają dosyć atrakcyjne ceny…..Obsługa zawsze uśmiechnięta…Obsługa zachęca do zakupu….Jestem zadowolona z jakości asortymentu jaka jest w tym sklepie…

Zetka

23.10.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)

Royal Collection

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Royal Collection?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam nikomu...
Nie polecam nikomu tego sklepu. Dostałem kartę podarunkową wartości kilkuset złotych. Już kilka dni później nikt nie chciał jej zrealizować (ani w Warszawie ani w Rzeszowie jak również w Katowicach). Pieniądze przepadły!!!. Okazało się, że owszem sklepy dalej funkcjonują pod swoją nazwą, ale zmienił się formalny właściciel i nie przejął zobowiązań starej firmy i nie uznaje kary. Porażka. Brak szacunku dla wieloletnich klientów. Nigdy więcej nic wspólnego z ta siecią!!!!