Złożyłam tydzień wcześniej wniosek o podwyższenie kredytu. Wypełniłam wniosek i załączyłam zaświadczenie o dochodach. Nie miałam niestety odpisu z księgi wieczystej. Pracownik zaproponował, że wyśle juz wniosek do analizy,a odpis z KW doniosę. Dwa dni później dostarczyłam aktualny odpis z KW, ten sam pracownik przyjął go ode mnie. Po tygodniu zadzwoniła do mnie miła Pani z banku, z iformacją, ze wniosek zostął przyjęty - nic to dla mnie nie wnosi, na to, ze został przyjęty, mam potwierdzenie - oraz że muszę uzupełnić dokumenty. Na moje pytanie jakie, Pani nie umiała odpowiedzieć, gdyz takie informacje nie byłey jej znane. Co mam uzupełnić mogę dowiedzieć sie w placówce, w której składałam wniosek. Tego samego dnia wybrałam sie do placówki. Dowiedziałam sie, ze wniosek powinnam uzupełnic o odpis z księgi wiceczystej... Wyjaśniłam, że dostarczyłam, że dwa dni po wniosku. "Aha, no to kolezanka na pewno przekazała do analityków". Tyle, że telefon do mnie był niepotrzebny, a ja niepotrzebnie fatygowałam sie do banku.
Sklep odwiedziłam przy okazji załatwiania innych spraw w centrum handlowym. Nie szukałam więc niczego konkretnego, a raczej jakiejś ciekawej okazji. Czułam się swobodnie i komfortowo mogąc przeglądać wszystkie wieszaki, nie będąc jednocześnie nagabywana przez sprzedawców, narzucających się z pomocą. Znalazłam bluzę dla męża, nie było jednak właściwego rozmiaru. Sprzedawca był blisko, wyróżniał się plakietką na smyczy, wiedziałam więc, że jest to osoba, do której mogę zwrócić się o pomoc. Sprzedawca sprawnie i szybko sprawdził w systemie, że inny rozmiar jest dostępny i przyniósł mi bluzę z magazynu. Odniósł ją do kasy, a ja mogłam dalej myszkować. Znalazłam kilka rzeczy dla siebie. Kiedy miałam dwa wieszaki ze spodniami na ręku, pani z obsługi zaproponowała, że odniesie je do przymierzalni. Ja mogłam więc dalej przeglądać wieszaki, ponadto wygodnie, bo obydwie ręce miałam wolne. Nic więcej nie znalazłam, spodnie, które przymierzyłam, nie odpowiadały mi do końca. Mogłam je zostawić w przymierzalni, co również jest udogodnieniem. Przy kasie zostałam poinformowana, ze zakupiony towar mogę zwrócić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.