Opinia użytkownika: Justyna_11
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Sklep odwiedziłam przy okazji załatwiania innych spraw w centrum handlowym. Nie szukałam więc niczego konkretnego, a raczej jakiejś ciekawej okazji. Czułam się swobodnie i komfortowo mogąc przeglądać wszystkie wieszaki, nie będąc jednocześnie nagabywana przez sprzedawców, narzucających się z pomocą. Znalazłam bluzę dla męża, nie było jednak właściwego rozmiaru. Sprzedawca był blisko, wyróżniał się plakietką na smyczy, wiedziałam więc, że jest to osoba, do której mogę zwrócić się o pomoc. Sprzedawca sprawnie i szybko sprawdził w systemie, że inny rozmiar jest dostępny i przyniósł mi bluzę z magazynu. Odniósł ją do kasy, a ja mogłam dalej myszkować. Znalazłam kilka rzeczy dla siebie. Kiedy miałam dwa wieszaki ze spodniami na ręku, pani z obsługi zaproponowała, że odniesie je do przymierzalni. Ja mogłam więc dalej przeglądać wieszaki, ponadto wygodnie, bo obydwie ręce miałam wolne. Nic więcej nie znalazłam, spodnie, które przymierzyłam, nie odpowiadały mi do końca. Mogłam je zostawić w przymierzalni, co również jest udogodnieniem. Przy kasie zostałam poinformowana, ze zakupiony towar mogę zwrócić.