Opinia użytkownika: Justyna_11
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Złożyłam tydzień wcześniej wniosek o podwyższenie kredytu. Wypełniłam wniosek i załączyłam zaświadczenie o dochodach. Nie miałam niestety odpisu z księgi wieczystej. Pracownik zaproponował, że wyśle juz wniosek do analizy,a odpis z KW doniosę. Dwa dni później dostarczyłam aktualny odpis z KW, ten sam pracownik przyjął go ode mnie. Po tygodniu zadzwoniła do mnie miła Pani z banku, z iformacją, ze wniosek zostął przyjęty - nic to dla mnie nie wnosi, na to, ze został przyjęty, mam potwierdzenie - oraz że muszę uzupełnić dokumenty. Na moje pytanie jakie, Pani nie umiała odpowiedzieć, gdyz takie informacje nie byłey jej znane. Co mam uzupełnić mogę dowiedzieć sie w placówce, w której składałam wniosek. Tego samego dnia wybrałam sie do placówki. Dowiedziałam sie, ze wniosek powinnam uzupełnic o odpis z księgi wiceczystej... Wyjaśniłam, że dostarczyłam, że dwa dni po wniosku. "Aha, no to kolezanka na pewno przekazała do analityków". Tyle, że telefon do mnie był niepotrzebny, a ja niepotrzebnie fatygowałam sie do banku.