Opinie użytkownika (2)

Dnia 10/09/2011 o...
Dnia 10/09/2011 o godzinie 13:20 odwiedziłam perfumerię Sephora mieszczącą się w CH M1. W sklepie panował porządek. Moją uwagę zwróciła miła atmosfera. Podeszła do mnie niska brunetka z pytaniem o pomoc. Poprosiłam o pomoc w wyborze korektora pod oczy. Pani zaproponowała mi 2 korektory różnych firm, wykazała zalety obu z nich. Na pytanie o trwałość udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi. Na moje żyuczenie pomogła wybrać mi odcień pasujący do koloru mojej cery. podziękowałam. Odesłała mnie do kasy. Tam niska blondynka przyjęła ode mnie towar oraz pieniądze, zapakowała towar do reklamówki wraz z dwoma darmowymi próbkami perfum. Zabrakło mi kontaktu z jej strony. Nie przywitała mnie i nie pożegnała, pieniądze wyliczyłam wg tego co wskazał mi wyświetlacz na kasie. Pani w czasie moich zakupów prowadziła prywatną rozmowę z inną pracownicą. Po odejściu od kasy obejrzałam jeszcze cienie do powiek. Sklep opuściłam po 25 minutach.

Justyna_1062

10.09.2011

Sephora

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (6)
Dnia 10/09/2011 udałam...
Dnia 10/09/2011 udałam się do salonu empik. Salon był czysty, towary równo wyeksponowane na regałach i stołach promocyjnych. Z głośników leciała przyjemna muzyka. Przy wejściu przywitał mnie doradca klienta, wysoki brunet, ubrany w czarną koszulkę. Zwróciłam się do punktu informacyjnego, w którym pracowała uśmiechnięta blondynka średniego wzrostu. Poprosiłam o doradzenie prezentu dla 9-letniej chrześnicy. Pani zaproponowała mi książkę "Dzieci z Bullerbyn". Doradca nie wskazał mi produktu, nie zaproponował również żadnej alternatywy. Zabrakło mi większego zaangażowania ze strony sprzedawcy. Odnalazłam książkę i udałam się do kasy. Dwie kasy były czynne, przy każdej oprócz mnie znajdowały się dwie osoby. Obsłużył mnie doradca, który witał mnie przy wejściu. Przywitał mnie ponownie, przyjął płatność, zapakował towar do reklamówki i podziękował wręczając paragon. Niestety, poczułam się pominięta, ponieważ Pan proponował klientom stojącym przede mna towary znajdujące się w promocji przykasowej. Mnie takiej promocji nie zaproponował. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Salon opuściłam po 20 minutach.

Justyna_1062

10.09.2011

empik

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi