Opinie użytkownika (7)

Byłam w McDonaldzie,...
Byłam w McDonaldzie, żeby zjeść szybki posiłek. W środku kolejka, do kolejki podchdzi co jakiś czas żebrak i prosi o drobne. Kiedy zaglądam trochę głębiej na salę, w której przygotowuje się posiłki widzę, sporo śmieci na podłodze i obsługę w nieświeżych i poplamionych sosem ubraniach (sos nie wygląda jakby skapnął na ubranie dzisiaj). W toalecie brudno jak na stacji benzynowej. Ogólne wrażenie powierzchownego ładu z głębokim syfem pod spodem.

Jolanta_68

24.06.2010

McDonald's

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (19)
Wykupiłam przez internet...
Wykupiłam przez internet usługę w biurze Szarpie Travel. Miałam trochę obaw, co do realizacji wszystkich zobowiązań, ale moje obawy okazały się przedwczesne. Kontakt z biurem był świetny. Mail, telefon. Miła pani z biura Szarpie odpowiadała na wszystkie wątpliwości, cierpliwie odpowiadala na pytania i nie zostawiała bez odpowiedzi żadnego maila.

Jolanta_68

24.06.2010

Szarpie Travel

Placówka

Olsztyn, Mickiewicza

Nie zgadzam się (27)
Robiłam ekspertyzę naprawy...
Robiłam ekspertyzę naprawy samochodu po wypadku za granicą. Obsługa była kompetentna, analizy dokonano szybko i zgodnie ze sztuką. Zagraniczny ubezpieczyciel nie miał zastrzezeń do przesłanych dokumentów ani przewidywanych kwot za naprawę uszkodzonych elementów smochodu. Jedynym mankamentem była cena za taką usługę..

Jolanta_68

24.06.2010

PZMoT

Placówka

Warszawa, Górskiego

Nie zgadzam się (21)
Byłam w oddziale...
Byłam w oddziale na Pradze. Najpierw miałam kłopot ze znalezieniem właściwych drzwi, nie są oznakowane, więc dostanie się do biura wcale nie jest łatwe. Biuro mieści się na piętrze, wejście po schodach na klatkę schodową, brak ułatwień dla osób niepełnosprawnych (ale tacy ludzie nie należą do potencjalnych klientów Aviva), Przyjęto mnie w pomieszczeniu socjalno-kuchennym. Rozmowa odbywała się w towarzystwie osób gotujących wodę na herbatę.

Jolanta_68

24.06.2010

Aviva

Placówka

Nie zgadzam się (30)
Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się skorzystać z usuługi transportowej PPKS Piaseczno w godzinach popołudniowych - kwadrans po 17 wsiadłam na przystanku przy Wilanowskiej w kierunku Konstancina. W autobusie były wolne miejsca siedzące, kierowca miły i kompetentny. Ale największe wrazenie zrobiła namnie cena biletu. Bilet na 710 do Konstancina kosztuje więcej niż tutaj przejazd do Brześc.

Jolanta_68

24.06.2010

PKS Piaseczno

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
To niedawo otwarty...
To niedawo otwarty oddział w nowym budynku, ale: 1. Parking przy banku tylko na 3 samochody. 2. ZAWSZE jest kolejka. 3. Biuro zaprojektowane tak, że nie ma gdzie usiąść (przy biurku stoi tylko jedno krzesełko dla klienta); 4. Bankomat ustawiony w ten sposób, że jeśli ktoś z niego korzysta - blokuje drzwi wyjściowe z sali obsługi bankowej.

Jolanta_68

24.06.2010

Bank BPH

Placówka

Konstancin-Jeziorna, Warszawska 51

Nie zgadzam się (25)
Kupiliśmy dla dziecka...
Kupiliśmy dla dziecka grę na PC, ale dopiero po wyjściu ze sklepu zauważyliśmy, że produkt nie nadaje się na nasz komputer. Wróciliśmy do sklepu, gdzie dziecko (lat 11) poprosiło o pomoc miłego pana z obsługi sklepu. Jakież było moje zdziwienie, kiedy pan uprzejmie przejrzał gry, doradził dziecku, na co może wymienić zakupiony produkt i uprzejmie skierował nas do pani przy kasie, która również bez problemu wymieniła grę na nową. Piszę o tym, ponieważ bardzo rzadko zdarz mi się widzieć, żeby obsługa sklepu była miła, a zwłaszcza dla bardzo młodych klientów.

Jolanta_68

27.02.2010

empik

Placówka

Warszawa, Puławska

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi