Często odwiedzam supermarket "Biedronka" na Popowickiej we Wrocławiu i muszę przyznać, że robienie tam zakupów to czysta przyjemność. Personel miły, uprzejmy, pomocny. Wszyscy pracownicy ubrani w schludne stroje służbowe. Szeroki asortyment dobrych jakościowo produktów w przystępnej cenie. Dałam +4 zamiast +5, ponieważ ceny ostatnio nieco wzrosły. W kolejce nie trzeba długo czekać, na prośbę klienta otwierana jest dodatkowa kasa. Supermarket jest świeżo po remoncie. Produkty rozmieszczone w przejrzysty sposób, intuicyjnie klient może znaleźć produkt, którego potrzebuje. Wnętrze kolorowe, czyste, nowoczesne.
Miałam okazję być kursantką szkoły jazdy "TAK" we Wrocławiu. Wiedzę i kompetencje personelu na poziomie +3, nauka manewrów na placu "na tzw słupki", Zachowanie i wygląd personelu -5, zamiast koncentrować się na jeździe i poprawiać błędy pan instruktor woli zajmować się pogawędkami z kursantami, na jeździe o późniejszej godzinie zdarzyło mu się zasnąć, ponadto, w trakcie jazdy zajmuje się "czyszczeniem swojego nosa" i rozrzucaniem jego zawartości wewnątrz auta. Cena przystępna, jednak jazdy doszkalające dla kursantów, którym się "nie powiodło" na egzaminie zbyt wysokie, zważając na odległość jaką trzeba pokonać by dojechać do strefy egzaminacyjnej. Organizacja i czas obsługi - zbyt daleki dojazd do strefy egzaminacyjnej (ponad połowa godzin programowych kursu spędzona w korkach). Samochód trochę zaniedbany.. Nie polecam..
Miałam okazję być klientką salonu fryzjerskiego Ragazza w Lubinie. Na wstępie przywitała mnie fryzjerka, usiadłyśmy na kanapie, obejrzała moje włosy i ponieważ nie byłam zdecydowana, pomogła w doborze fryzury. Czas spędzony w tym salonie, był czystą przyjemnością. Można się zrelaksować przy filiżance kawy, zaproponowanej przez fryzjerkę. Ceny zabiegów fryzjerskich nie są wygórowane a efekt rewelacyjny. W prawdzie, na fotelu podczas wykonywania balleyage'u spędziłam 4 godziny, jednak podczas koloryzacji pośpiech jest niewskazany, więc lepiej zarezerwowac sobie na tą przyjemność kilka godzin. Wnętrze salonu jest bardzo nowoczesne i ekskluzywne. Podczas mycia głowy, można się zrelaksować na fotelu z masażem. Z salonu wyszłam zadowolona jak nigdy. Polecam!
Wczoraj miałam okazję wstąpić do jednego ze sklepów sieci Yves Rocher. Tuż przy wejściu przywitała mnie ekspedientka, pytaniem - "czy mogę w czymś pomóc?". Poprosiłam o pomoc w wyborze odpowiedniego kosmetyku dla mnie i rozczarowałam się. Ekspedientka wykazała się kompletnym brakiem wiedzy o produktach. Przeglądając ofertę sklepu zauważyłam , że posiadają szeroki wachlarz produktów przeznaczonych do wszelkich typów skóry i do osób w różnych grupach wiekowych. Oferta jest kusząca, bowiem można dokonać zakupu z dużym upustem (30%). Po dokonaniu transakcji istnieje możliwość założenia karty stałego klienta dzięki której po zakupie produktów za odpowiednią kwotę można otrzymać prezent. Ceny są raczej wysokie , więc kogoś kto chce zaoszczędzić na kosmetykach, mogą odstraszyć wysokie ceny kosmetyków do codziennej pielęgnacji i makijażu. Wnętrze sklepu jest ładne, nowoczesne, czyste, produkty poukładane są rozmieszone asortymentami. Łatwo można odnaleźć to, czego się szuka. Na obsługę nie trzeba długo czekać. Wygląd personelu oceniłabym na +5 jednak zachowanie i wiedza bardzo mnie rozczarowały.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.