W sklepie Leroy Merlin chciałam skorzystać z usługi oprawy obrazków. Czekałam ok 10 min na obsługę stanowiska. Nie zostałam również poinformowana o możliwości zmiany ceny za oprawę spowodowaną większą ilością zużytego materiału, aniżeli przewidziany przez obsługującego.Było to dla mnie niespodzianką przy odbiorze.
Tego dnia zainteresowana była kupnem kozaczków damskich. Po dłuższym poszukiwaniu odpowiedniego numeru i koloru bucika, poprosiłam o pomoc sprzedawcę. Ona długo przeszukiwała pudełeczka, proponując jednocześnie inne modele i zachwalając je. Jednak z powodu braku tego, którym byłam zainteresowana, zapytałam czy istnieje możliwość skontaktowania się z innymi CCC w Bielsku. Okazało sie jednak że właściciele są różni i nie ma wspólnych połączeń/ wierzyć czy nie???/. Jednak muszę przyznać iż obsługa była bardzo uprzejma, pomocna. Na koniec zostałam zaproszona do odwiedzenia w najbliższym czasie sklepu z nadzieją że dojdzie model, którm jestem zainteresowana.
Po zakupie biurka okazało się, że jest ono niekompletne. W tym dniu pojechałam dokonać reklamacji. Nie musiałam przywozić całości, z reklamacją nie było najmniejszego problemu. Jednak to nie był koniec, ponieważ okazało się, że z mojej winy dobrałam do biurka błędnie brakujący element. Pomimo tego ponowna moja reklamacja nie spotkała się z niemiłą uwagą. Jestem zadowolona z obsługi reklamacyjnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.