Wiedzą jest dość dobra. Nie wyróżnia się niczym na tle innych ubezpieczycieli. Organizacje obsługi można dopiero ocenić w sytuacji kryzysowej no przy rozwiązaniu szkody
Dwóch pracowników żabki nerwowo reagujących na klientów, wywyższający się. Przy próbie odbioru paczki zadają pytania typu : jakiej wielkości paczka? Oczywistym jest, że nie jestem nadawcą i nie wiem, jak nadawca spakował przesyłkę. Przy drugim odbiorze pracownik nie zeskanował przesyłki, co spowodowało, że w placówce nie chciano mi wydać paczki przez dwa dni. Samodzielnie musiałam rozwiązać sój problem. Brak chęci rozwiązania problemu przez pracowników Żabki.
Ciężko znaleźć obsługę na terenie sklepu. Ogrom sklepu powoduje to, że trudno zlokalizować wiele drobnych rzeczy, ponieważ są niepoukładane schematycznie.
Fachowa obsługa w dziedzinie produktów. Nie ma nacisku ze strony doradcy na konkretny produkt, więc mogę samodzielnie wybrać co mnie interesuje (np. czy lokata czy też fundusz).
Drażniący jest śmiech i pogaduszki dochodzące z zaplecza. Pod tym względem brak profesjonalizmu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.