Opinie użytkownika (3)

Ostatnio zmieniałam operatora...
Ostatnio zmieniałam operatora sieci komórkowej na Plus GSM i muszę przyznać zaskoczyła mnie niezwykle miła obsługa salonu. Już od razu po wejściu ochroniarz poinstuował mnie w jaki sposób mam wybrać numer z którym następnie zaczekałam w niewielkiej kolejce. Sprzedawcy szybko przedstawili mi możliwe abonamenty i dostepne telefony. Obsługa zaznaczam niezwykle miła, byłam powiadamiana o każdym kroku sprzedawcy, czółam się faktycznie docenionym klientem. Szybkie załatwienie formalności. Wystąpił niewielkie przeszkody, które sam sprzedawca zobowiązał się skorygować, bez potrzeby mojego powrotu do salonu. Równie szybko przebiegał odbiór telefonu, każda osoba poproszona o pomoc niezwłocznie jej udzielała. Jak najbardziej polecam.

Joanna_922

21.12.2009

PLUS

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 5

Nie zgadzam się (22)
Obsługa w tej...
Obsługa w tej placówce sprawia wrażenie jak by była tam przypadkowo, pracownicy nie znają asortymentu sklepu. Odsyłają kienta od jednego stanowiska do następnego. Osób obsługujących na sklepie jest zdecydowanie za mało, co wpływa negatywnie na jakość obsługi. Często klient nie jest w stanie odnaleźć pracownika sklepu, nawet wezwania prze mikrofon nie skutkują. Zniechęca to do zakupu.

Joanna_922

19.12.2009

Tesco

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (14)
Jestem bardzo niezadowolona...
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w wymienionej placówce. Moja znajmość branży RTV jest niewielka i przyznaje, że liczyłam na pomoc ze strony obsługi sklepu, jednak na próżno. Samo znalezienie sprzedawcy, który łaskawie się nami zainteresuje trwa jakieś 20 minut. Następnie gdy juz został wybrany telewizor który chciałam kupić, okazało się że jednak nie ma go na magazynie. Wróciłam wiec po kilku dniach, po kolejnych poszukiwaniach sprzedawcy i telewizora przyszedł czas na oczekiwanie na Panią która wystawia rachunki. Mimo, że widziała oczekujących ludzi zajęta romową przez telefon kazała na siebie czekać kolejne 15 minut. Nie powiadomiła mnie jakie dokumenty musze przedstawić aby wziąć kredyt, nie potrafila nawet sprawdzić czy zostanie mi on udzielony, musiała zadzwinić po koleżankę. Gdy juz okazało się że nie otrzymam kredytu ,,na dowód" musiałam znów wracać z oświadczeniem o zatrudnieniu. Jednak nikt mnie nie poinformował, że powinien być to uzupełniony druk który wystawia sklep, więc kolejne marnotrawstwo czasu, wróciłam z niczym. Dopiero 5 wizyta w sklepie przyniosła rezultaty, jednak mimo że wszystko było juz załatwione, telewizor czekał na odbiór spędziłam tam ok. 1,5 godz. Sam pan kierownik przerwał rozmowe ze mną i wystawianie rachynku, żeby porozmawiać z żoną przez telefon. To był pierwszy i ostatni raz, kiedy robiłam zakupy w tym sklepie.

Joanna_922

19.12.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Lublin, Orkana 4

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi