Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_922

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w wymienionej placówce. Moja znajmość branży RTV jest niewielka i przyznaje, że liczyłam na pomoc ze strony obsługi sklepu, jednak na próżno. Samo znalezienie sprzedawcy, który łaskawie się nami zainteresuje trwa jakieś 20 minut. Następnie gdy juz został wybrany telewizor który chciałam kupić, okazało się że jednak nie ma go na magazynie. Wróciłam wiec po kilku dniach, po kolejnych poszukiwaniach sprzedawcy i telewizora przyszedł czas na oczekiwanie na Panią która wystawia rachunki. Mimo, że widziała oczekujących ludzi zajęta romową przez telefon kazała na siebie czekać kolejne 15 minut. Nie powiadomiła mnie jakie dokumenty musze przedstawić aby wziąć kredyt, nie potrafila nawet sprawdzić czy zostanie mi on udzielony, musiała zadzwinić po koleżankę. Gdy juz okazało się że nie otrzymam kredytu ,,na dowód" musiałam znów wracać z oświadczeniem o zatrudnieniu. Jednak nikt mnie nie poinformował, że powinien być to uzupełniony druk który wystawia sklep, więc kolejne marnotrawstwo czasu, wróciłam z niczym. Dopiero 5 wizyta w sklepie przyniosła rezultaty, jednak mimo że wszystko było juz załatwione, telewizor czekał na odbiór spędziłam tam ok. 1,5 godz. Sam pan kierownik przerwał rozmowe ze mną i wystawianie rachynku, żeby porozmawiać z żoną przez telefon. To był pierwszy i ostatni raz, kiedy robiłam zakupy w tym sklepie.