Wizyta w sklepie przebiegła bez żadnych problemów, obsługa jest bardzo miła, kompetentna. Kasjerki bardzo się starają w obsłudze, są miłe. Towar w sklepie poukładany, wszędzie czysto, przed sklepem czysto, wózki czyste i poukładane. Promocje dobrze oznaczone.
Bardzo dobra obsługa, szybka. Towar w sklepie dobrze poukładany, widoczne promocje. Ogólnie dużo promocji. Wszędzie czysto, przestronnie. Pracownice służą pomocą, zaprowadzą do półki z towarem.
Dzisiaj W Rossmanie panował porządek. Każda półka jest po brzegi wypełniona towarem, podłogi są czyste, tylko pan ochroniarz dyskretnie zerkał na mnie swoim podejrzliwym wzrokiem. Kasjerka była bardzo miła, zapakowała mi zakupy do reklamówki i życzyła miłego dnia. Zaproponowała mi zakup kosmetyków w promocyjnych cenach, które były ustawione aa półce przy kasie. Polecam.
Wizyta w banku w celu poznania oferty dla firmy, chodziło mi o otwarcie debetu w rachunku lub pożyczki. Do banku udałam się rano. W banku ciepło, przed bankiem bankomat, sprawny, wokół bankomatu czysto, w środku banku koło bankomatu również czysto. Obok opróżnione kosze na śmieci. W banku przy każdym stanowisku pracuje konsultant, od razu zostałam zauważona. Podeszłam do stanowiska obsługi firm. Pracownica była zaangażowana, chciała poznać moje potrzeby i zaproponować najlepsze rozwiązanie. Z oferty jednak nie skorzystałam bo z produktów, którą posiadają żaden nie odpowiadał mi cenowo. Ale obsługa miła, pracownica miła, na koniec dała mi do siebie kontakt i w razie potrzeby mogę ponownie się skontaktować. Polecam ten oddział.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku w Dębicy na ul. Rynek . Cieszymy się, że bardzo wysoko oceniła Pani poziom obsługi klienta oraz aspekty związane z porządkiem i wizerunkiem Banku ING. Nasze działania koncentrują się na budowaniu długotrwałych relacjach z klientem -Klientem, którego stawiamy w centrum. Raz jeszcze dziękujemy za polecenie i mamy nadzieje, że w przyszłości skorzysta Pani z naszej szerokiej gamy produktów dla segmentu „Przedsiębiorców”. Zapraszamy również do skorzystania ze strony www.ingbank.pl w celu zapoznania się z pełną ofertą Naszego Banku.
Zrobiłam dzisiaj zakupy...
Zrobiłam dzisiaj zakupy w biedronce. W sklepie panuje porządek, jest ciepło. Można się nawet zagrzać :) Z powodu mrozów nie ma tłoku, otwarta jest jedna kasa, kasjerka jest miła. Obsługa jest sprawna i szybka. Nie ma braków towarowych, przy stanowisku z owocami i warzywami jest odpowiednia ilość reklamówek i worków, tak samo jest na stoisku z pieczywem. Przed sklepem porządek, dostępny kosz na śmieci jest opróżniony. Za szybą w gablocie wywieszona jest aktualna oferta sklepu. Polecam ten sklep.
W tym dniu otwierałam konto osobiste w banku citi handlowy. Udałam się tam z ulicy jako potencjalny klient i od razu zdecydowałam się na założenie konta w tym banku. Plusem jest bardzo miła atmosfera panująca w banku, nie czułam zażenowania, mogłam zadawać dużo pytań i tak tez robiłam. Zostałam poczęstowana kawą, co w zimie jest dużym plusem. W ofercie mam darmowe bankomaty w całej Polsce, darmowy dostęp do internetu, darmowe przelewy i rewelacyjną obsługę. Płacę jedynie 5 złotych za kartę debetową miesięcznie. Ponadto kartę do tegoż konta dostałam od razu w oddziale. Aktywowałam również usługę smsową, gdzie niedługo później dostawałam smsy o saldzie na moim koncie. Polecam tę placówkę.
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat jakości obsługi w oddziale naszego Banku w Tarnowie przy ulicy Wałowej 5. Jest nam niezmiernie miło, że nasze zaangażowanie w troskę o jak najlepszy serwis, jak i kompleksowa i konkurencyjna oferta Banku zostały przez Panią docenione. Mamy również nadzieję na równie udaną współpracę w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Komunikacji Elektronicznej z Klientem.
Udałam się wczoraj...
Udałam się wczoraj do sklepu Carrefour w Dębickiej Galerii. Panował duży tłok w sklepie i trochę niewygodnie było robić zakupy. Na stoisku z artykułami świeżymi trzeba czekać na obsługę, sprzedawca jest niezbyt miłą osobą. Do kasy również trzeba czekać, w kolejce stoi po 5-8 osób,przy czym nie wszystkie kasy są otwarte. Promocje są dobrze widoczne i kupiłam kilka artykułów w niższych cenach. Ogólnie ze sklepu wyszłam zadowolona.
Bardzo lubię zakupy w tym sklepie. Jest dużo promocji, wszystkie są widoczne. Nie ma braków towaru, personel jest miły i chętny do pomocy. Zawsze doradzą dobrze. Pracownik skanujący przy kasie dodatkowo zachęca do zakupu innych promocyjnych towarów.Obsługa jest szybka i mimo kolejek jest się sprawnie obsłużonym. Jednak mam zastrzeżenia do pracowników ochrony, ochroniarz chodzi za mną, kuka między regałami, czasem czuję się jak złodziej.
Byłam dzisiaj w sklepie kaufland w Dębicy. W sobotę duży ruch, pracownicy zapytani o towar, którego szukałam, udzielili mi wyczerpującej odpowiedzi. Przy kasach duże kolejki, nie wszystkie kasy otwarte. Przy lodówkach na stoisku z obsługą duże kolejki. Trzeba czekać 15 minut na obsługę. Oferta pełna, w sklepie jest porządek i dobra organizacja. Mogę polecić ten sklep, jednak w sobotę jest po prostu spory ruch.
Byłam dzisiaj w sklepie Biedronka w Dębicy przy ul. Tuwima. Pracownicy układają towar, wszystko posprzątane, nie ma porozrzucanych kartonów, obsługa miła i kompetentna. Jedynie do kasy ciągle zbierała się kolejka. Wokół sklepu czysto, parking odśnieżony i posypany piaskiem. W sklepie odpowiednia temperatura, ciepło :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.