Opinie użytkownika (4)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3246

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W samej placówce Enel Med nie byłam, tylko w placówkach, z którymi Enel Med ma podpisaną umowę, dlatego oceniłam tylko to, co mogłam.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Joanna_3246

13.06.2017

ENEL-MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Największym problemem...
Słabo. Największym problemem był brak doradców. Do mnie nikt nie podszedł, musiałam szukać. Po czym udzielono mi rad bardzo szybko i znów zostałam sama z decyzją.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Joanna_3246

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam głośnik przez...
Zamówiłam głośnik przez internet do zakupu w sklepie stacjonarnym, ponieważ chciałam go obejrzeć i posłuchać opinii fachowca. Zamówienie zostało złożone w niedzielę wieczorem, a już we wtorek produkt czekał na mnie w sklepie. Otrzymałam zawiadomienie i mailowo i SMS-em o możliwości odbioru głośnika. Transakcja przebiegała szybko i sprawnie do momentu odbioru. Niestety, w sklepie wszyscy sprzedawcy byli zajęci. Sprzedawca przywitał mnie i zapytał w czym może pomóc, po czym poprosił, abym zaczekała, bo obsługiwał innego klienta. Trwało to chwilę. Po obejrzeniu produktu i wypisaniu dokumentu poszłam do kasy i tam już było gorzej. Tylko jeden Pan obsługiwał zapłaty i sprzedaż ratalną. Była kilkuosobowa kolejka kupujących na raty. Na szczęście kasjer przyjął ode mnie zapłatę poza kolejnością. Duży minus też za to, że w sklepie było bardzo gorąco.

Joanna_3246

19.05.2017

RTV EURO AGD

Placówka

Lublin, Zana 19

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi