Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W samej placówce Enel Med nie byłam, tylko w placówkach, z którymi Enel Med ma podpisaną umowę, dlatego oceniłam tylko to, co mogłam.Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Słabo. Największym problemem był brak doradców. Do mnie nikt nie podszedł, musiałam szukać. Po czym udzielono mi rad bardzo szybko i znów zostałam sama z decyzją.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Zamówiłam głośnik przez internet do zakupu w sklepie stacjonarnym, ponieważ chciałam go obejrzeć i posłuchać opinii fachowca. Zamówienie zostało złożone w niedzielę wieczorem, a już we wtorek produkt czekał na mnie w sklepie. Otrzymałam zawiadomienie i mailowo i SMS-em o możliwości odbioru głośnika. Transakcja przebiegała szybko i sprawnie do momentu odbioru. Niestety, w sklepie wszyscy sprzedawcy byli zajęci. Sprzedawca przywitał mnie i zapytał w czym może pomóc, po czym poprosił, abym zaczekała, bo obsługiwał innego klienta. Trwało to chwilę. Po obejrzeniu produktu i wypisaniu dokumentu poszłam do kasy i tam już było gorzej. Tylko jeden Pan obsługiwał zapłaty i sprzedaż ratalną. Była kilkuosobowa kolejka kupujących na raty. Na szczęście kasjer przyjął ode mnie zapłatę poza kolejnością. Duży minus też za to, że w sklepie było bardzo gorąco.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.