Opinia użytkownika: Joanna_3246
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłam głośnik przez internet do zakupu w sklepie stacjonarnym, ponieważ chciałam go obejrzeć i posłuchać opinii fachowca. Zamówienie zostało złożone w niedzielę wieczorem, a już we wtorek produkt czekał na mnie w sklepie. Otrzymałam zawiadomienie i mailowo i SMS-em o możliwości odbioru głośnika. Transakcja przebiegała szybko i sprawnie do momentu odbioru. Niestety, w sklepie wszyscy sprzedawcy byli zajęci. Sprzedawca przywitał mnie i zapytał w czym może pomóc, po czym poprosił, abym zaczekała, bo obsługiwał innego klienta. Trwało to chwilę. Po obejrzeniu produktu i wypisaniu dokumentu poszłam do kasy i tam już było gorzej. Tylko jeden Pan obsługiwał zapłaty i sprzedaż ratalną. Była kilkuosobowa kolejka kupujących na raty. Na szczęście kasjer przyjął ode mnie zapłatę poza kolejnością. Duży minus też za to, że w sklepie było bardzo gorąco.