Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Ze względu na...
Ze względu na remont, który mam w domu, byłam częstym klientem tego marketu. Niestety przy obu dostawach do domu były pomyłki, dostałam inne plytki niż zamawiałam i drzwi. Brak chęci wymiany towaru ze strony sklepu, a pomimo ich błędu koszty transportu za wymianę musiałam ponieść ja. W rozmowie z kierownikiem sklepu, nie potrafiła rozwiązać problemu i obwiniła mnie o bledy w zamówieniu.
Wchodząc do restauracji od razu w oczy rzucił mi się panujący tam porządek ja i również pracownik dbający o niego na sali. Złożyłam zamówienie, jednak w kolejce czekałam ponad 5 minut i byla otwarta tylko jedna kasa, mojego posiłku również nie dostałam od razu, dopiero po kolejnych 10 minutach. Jednak wszystko było bardzo świeże i ciepłe.
Na terenie sklepu nie znajdowało się wielu klientów, gdy podeszłam do pracownika i poprosiłam o pomoc w wyborze telewizora to miałam wrażenie ze mu przeszkodziłam w rozmowie z innym pracownikiem. Pracownik okazał się bardzo pomocny i miał duza wiedze. Po podjęciu decyzji zakupu musiałam poczekać w kolejce o kredyt, jednak nie trwało to więcej niż jeden 30 minut. Szybko otrzymałam zakupiony produkt.
Wchodząc do sklepu od razu w oczy rzuciły mi się zwiędnięte kwiaty. Na sklepie panował porządek lecz niektórzy pracownicy nie wiedzieli co mają robić chodząc bez celu po alejkach. Zauważyłam również braki w etykietach cenowych na produktach promocyjnych. W kolejce do kasy, która była otwarta tylko jedna, ustawiłam sie jako piąta, po chwili usłyszałam dzwonek po kolejnego kasjera, jednak zanim przyszedł minęło parę minut, Łącznie od podejścia do kasy do zapłaty za swoje zakupy minęło prawie 10minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.