Opinie użytkownika (8)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3177

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3177

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3177

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
10.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3177

29.08.2016

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
24.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Ze względu na...
Ze względu na remont, który mam w domu, byłam częstym klientem tego marketu. Niestety przy obu dostawach do domu były pomyłki, dostałam inne plytki niż zamawiałam i drzwi. Brak chęci wymiany towaru ze strony sklepu, a pomimo ich błędu koszty transportu za wymianę musiałam ponieść ja. W rozmowie z kierownikiem sklepu, nie potrafiła rozwiązać problemu i obwiniła mnie o bledy w zamówieniu.

Joanna_3177

17.06.2016

Bricomarche

Placówka

Starogard Gdański, Skarszewska 4

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji od razu w oczy rzucił mi się panujący tam porządek ja i również pracownik dbający o niego na sali. Złożyłam zamówienie, jednak w kolejce czekałam ponad 5 minut i byla otwarta tylko jedna kasa, mojego posiłku również nie dostałam od razu, dopiero po kolejnych 10 minutach. Jednak wszystko było bardzo świeże i ciepłe.

Joanna_3177

18.03.2016

McDonald's

Placówka

Gdańsk, Jana Bażyńskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Na terenie sklepu...
Na terenie sklepu nie znajdowało się wielu klientów, gdy podeszłam do pracownika i poprosiłam o pomoc w wyborze telewizora to miałam wrażenie ze mu przeszkodziłam w rozmowie z innym pracownikiem. Pracownik okazał się bardzo pomocny i miał duza wiedze. Po podjęciu decyzji zakupu musiałam poczekać w kolejce o kredyt, jednak nie trwało to więcej niż jeden 30 minut. Szybko otrzymałam zakupiony produkt.

Joanna_3177

18.03.2016

Media Markt

Placówka

Gdańsk, grunwaldzka 355

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu od razu w oczy rzuciły mi się zwiędnięte kwiaty. Na sklepie panował porządek lecz niektórzy pracownicy nie wiedzieli co mają robić chodząc bez celu po alejkach. Zauważyłam również braki w etykietach cenowych na produktach promocyjnych. W kolejce do kasy, która była otwarta tylko jedna, ustawiłam sie jako piąta, po chwili usłyszałam dzwonek po kolejnego kasjera, jednak zanim przyszedł minęło parę minut, Łącznie od podejścia do kasy do zapłaty za swoje zakupy minęło prawie 10minut.

Joanna_3177

25.02.2016

LIDL

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 159

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi