Byłam w niedzielę z koleżanką w tym sklepie, często tam zachodzimy, ponieważ bardzo nam się podobają rzeczy tam sprzedawane. Tym razem chciałyśmy kupić coś z dodatków. Generalnie oferta bardzo ciekawa, fajne, modne kolory. Jednak zwróciłam szczególna uwagę na bałagan panujący w tej strefie, wszystko nie na swoim miejscu, wiele rzeczy na podłodze..zniechęcał do zakupów.
Wczoraj odwiedziłam ten sklep, ponieważ słyszałam o nim, że mają dużo butów w dobrych cenach i modnych fasonach. No i nie zawiodłam się, wybór butów był ogromny, fasony naprawdę fajne. Obsługa również bardzo miła i pomocna. W sklepie widać, że kładziony jest nacisk na ekspozycję i to równiez bardzo mi się podobało.
Odwiedziłam wczoraj ten sklep, ponieważ mieszkam blisko i dość późno przypomniałam sobie, że nie mam niczego na śniadanie. Lubię chodzić do tego sklepu, zakupy idą tam szybko i sprawnie. Ceny poza jakimiś ofertami specjalnymi, może nie należą do najtańszych, ale dla osób pracujących do późna dobre jest to, że jest czynny całą dobę.
Do odwiedzenia tej strony przekonała mnie reklama w TV. Strona internetowa okazała się bardzo przejrzysta. Buty są posegregowane modelami, co jest bardzo wygodne. Oferta jest bardzo ciekawa, buty maja modne kolory i fasony a do tego przystępne ceny. Jednak nie zdecydowałam się na zakup butów bez mierzenia.
Jestem bardzo zadowolona z usług tej placówki, za każdym razem, gdy tam przychodzę. Tak było i tym razem. Pracownicy są bardzo mili i pomocni, zarówno Ci pracujący w recepcji jak i lekarze. Pacjent czuje tu, że jest ważny i że to pracownicy są dla pacjenta a nie odwrotnie. Wizyta w tym miejscu jest przyjemnością.
Odwiedziłam dzisiaj Tesco nie po to aby dokonać zakupów produktów spożywczych, tylko po to aby obejrzeć ofertę ubrań, którą wcześniej zobaczyłam w gazetce. Mile się zaskoczyłam, bo nie miałam zbyt dobrej opinii nt. ubrań z supermarketu. Jednak te w Tesco były ładnie poukładane, miały modne kolory i fasony. Polecam
Ostatnio odwiedziłam ten sklep z koleżanką, która chciała sobie kupić buty na jesień. Oferta Venezii była dość ciekawa, jedne buty wyjątkowo nas zaciekawiły, jednak nie było juz dostępnego rozmiaru. Podoba mi się tam to, że dostępne rozmiary są wypisane na podeszwie buta, zaoszczędza to sporo czasu i nie trzeba zaczepiać sprzedawcy.
Często zachodzę do sklepu Reserved, a dzisiaj przed wizyta w sklepie postanowiłam zajrzeć na stronę, żeby sprawdzić, jak wygląda nowa kolekcja. Strona bardzo mi się podobała, jest przejrzysta, łatwo odnaleźć pożądane produkty. W tle gra przyjemna muzyka. Obejrzałam wszystkie produkty, które mnie interesują, jutro wybiorę się, żeby obejrzę c je na żywo.
Ostatnio odwiedziłam ten sklep z koleżanką, ponieważ miałam nadzieję, że znajdę tam jeszcze przeceniony strój kąpielowy. Po chwili stwierdziłam, że chyba go już nie ma w sklepie. Wówczas zostałam zaczepiona przez sprzedawczynie, gdy odpowiedziałam, że nie potrzebuję pomocy, ta nadal naciskała. Próbowała również sprzedać getry mojej koleżance, jednak moim zdaniem robiła to zbyt nachalnie.
Często chodzę to tej restauracji, bo bardzo lubię jeść tam pierogi. Ostatnio byłam tam z koleżanką, początkowo planowałyśmy wziąć tylko coś do picia, jednak po czasie skusiłyśmy się na pierogi. Podoba mi sie tam to, że poza tradycyjnymi pierogami można tam dostać takie bardziej wyszukane, a niezdecydowani mogą zamówić miks różnych pierogów.
Mam w pracy wykupione świadczenia medyczne w firmie medica i jestem zachwycona, co prawda ciężko jest się do nich dodzwonić, ale ludzie pracujący tam są bardzo mili i pomocni.Starają się znaleźć najbardziej odpowiedni termin. Podoba mi się również bardzo system informowania smsami i terminach wizyt i nazwiskach lekarzy.
Kiedyś nie przepadałam za sklepami społem, pracownice wydawały mi się nie zainteresowane klientem. Jednak ostatnio zmieniam zdanie o tych sklepach, co prawda obsługa klienta nie jest idealna, ale podczas ostatniej wizyty zauważyłam postępy. Wydaje mi się, że pracownice nawet się uśmiechały i były miłe.
Sklep ten bardzo często reklamuje produkty w bardzo korzystnych cenach. Jednak niejeden raz już się przycięłam na tym, że pomimo tego, iż dany produkt jest w gazetce bardzo szybko nie jest dostępny dla klientów. Ostatnio próbowałam "upolować" pierś z kurczaka w atrakcyjnej cenie jednak chyba to graniczyło z cudem, za pierwszym razem produktu już nie było, za drugim razem stanie w kolejce zajęłoby mi ok. 2 godzin, nie polecam!
Rok temu kupiłam byty w tym sklepie, były one trochę droższe niż pozostałe z asortymentu ponieważ były wykonane ze skóry. Po jakimś czasie skóra poprzecierała się na całym bucie, nie tylko w podatnych do tego miejscach. Postanowiłam buty oddać do reklamacji, przyniosłam buty wraz z paragonem, Pani , która przyjmowała reklamacje nie była zbyt zainteresowana ani specjalnie miła, wykonywała tylko wszystkie czynności. Po upłynięciu czasu gdy zgłosiłam się po reklamacje, przerwałam Paniom rozmowę, Panie nie mogły sie zdecydować, która trę reklamacje przyniesie. W końcu któraś ją przyniosła, była ona rozpatrzona pozytywnie.
Udałam się dzisiaj na zakupy do Tesco. Bardzo lubię ten sklep, często robię tam zakupy.Po wejściu od razu trafiamy na dział z warzywami , a tam rozczarowanie, puste półki, brakuje podstawowych produktów. Z taką sytuacją, jeśli chodzi o warzywa bardzo często się spotykam. Następnie udałam się do działu z serem ,tam miły pan podał mi wybrany ser. Przy ladach z mięsem nikogo nie było, po chwili oczekiwania przeszła obok mnie Pani i zapytała, czy "chcę coś z mięsa"odpowiedziałam, że tak. Podeszła do wagi najbardziej oddalonej ode nie i powiedziała : słucham. Poprosiłam ją o karkówkę, Pani spytała miło który kawałek sobie życzę. Wybrałam pierwszy zaproponowany, następnie zapytałam czy boczek bez żeberek (tak było napisane na etykiecie) ma dużo kości, na co Pani złapała żeberka i powiedziała, że to praktycznie same kości. Ja na to pokazałam jej ten obok, powiedziała, że niewiele, więc poprosiłam o pół kawałka. Pani zaczęła mi pakować cały, więc zwróciłam jej uwagę. Wówczas ukroiła tak jak prosiłam. W domu jednak okazało się że zapłaciłam za "boczek plastry z przyprawami" za ok17zł za kg a nie za "boczek bez żeberek" za ok 11 zł. Poza tym pozostałe zakupy poszły sprawnie, łatwo odnalazłam poszukiwane produkty. Przy kasie Pani uśmiechnięta, zapytała o kartę na punkty, którą jej podałam. Generalnie lubię ten sklep, bardzo miła jest obsługa na kasach, również z alkoholem, gorzej na poszczególnych działach. Ogólna niska ocena, ponieważ nie lubię być oszukiwana.
Do odwiedzenia tego hipermarketu skusiły mnie atrakcyjne ceny kilku produktów. Pojechałam specjalnie po nie na drugi koniec miasta. Moim głównym celem był schab bez kości, który kosztował ok 11zł. Po wejściu do sklepu od razu udałam się do stanowiska mięsnego. Jednak nikogo z obsługi nie zastałam, za ladą nie widziałam również owego schabu. Pomyślałam, że może pracownik obsługujący to stanowisko, poszedł do magazynu po zapas. Po dłużej chwili pracownik pojawił się, jednak niczego nie miał ze sobą i oznajmił mi, że schabu nie mam już od kilku godzin. Dlaczego więc nad tym stanowiskiem widniał wielki baner z atrakcyjną ceną schabu?? Postanowiłam jednak się tym nie przejmować i poszłam na dział z warzywami, znalazłam tam cukinie za ok 1,50 za kg i arbuza za 78gr za kg. Wzięłam warzywa i poszłam do samoobsługowej wagi. I tam znowu niespodzianka. Na liście były dwa rodzaje cukini, złota i luz, wybrałam luz, kosztowała ok 3 za kg, zaś arbuz był tylko jeden i kosztował 99gr za kg. Może to niewielka różnica, jednak w przypadku gdy owoc jest dużych rozmiarów, różnica może okazac się znaczna. Na Niestety, żadnego produktu tam nie kupiłam i nie sądzę, że kiedyś tam kupie. Na te nieudane zakupy straciłam ponad godzinę. Zdecydowanie nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.