Opinie użytkownika (3)

Jakość obsługi oceniam...
Jakość obsługi oceniam jako bardzo dobrą i jestem bardzo zadowolona z wizyty tam. Do banku wybrałam się, aby założyć sobie wspólne konto z mężem, który już był klientem tego banku. Pani nas obsługująca była bardzo miła, wszystko dokładnie, jasno i wolno tłumaczyła z zapisywaniem na kartce, co bardzo mi się spodobało. Rzeczowo i profesjonalnie odpowiadała na zadawane przez nas pytania, była także dobrym doradcą, co było pomocne przy naszych wątpliwościach. Nie wciskała nam na siłę innych usług i ofert banku, chociaż o nie spytała. Dała dodatkowe prospekty, profesjonalnie i bez problemu przygotowała nam potrzebne umowy do podpisania. Jestem również zadowolona z wybranej przez nas oferty. Nie mam żadnych zarzutów co do jakości obsługi, kompetencji personelu, jak i wyglądu sali banku.

Joanna_2671

05.07.2013
Nie zgadzam się (0)
01.10.2021
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Cieszy nas fakt, że nasze działania dot. jakości obsługi przynoszą oczekiwany rezultat dla naszych klientów i tym samym zwiększają satysfakcję z naszych usług i oferty. Dziękujemy Pani za wysoką ocenę.
Dobra jakość obsługi.Personel...
Dobra jakość obsługi.Personel na sali sprzedaży widoczny, co pomogło, kiedy potrzebowałam pomocy. Zostałam przywitana przez sprzedawcę, co jest dużym plusem. Towar z widocznym oznaczeniem cenowym oraz porządek na półkach przyczynił się do tego,że nie było problemu ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru i modelu obuwia. Spory wybór modeli obuwia, niestety nie tak dobra jakość.

Joanna_2671

05.07.2013

DEICHMANN

Placówka

Szczecin, Wiosenna 32

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo duży,...
Sklep bardzo duży, kiedy przyszłam tam pierwszy raz miałam małe problemy z lokalizacją szukanych produktów, a co gorsze kasy. Na sali sprzedaży nie było żadnej osoby z personelu, żebym mogła o coś spytać. Pani, która się potem pojawiła wyglądała na bardzo zajętą porządkowaniem towaru, a kiedy do niej podeszłam udzieliła niejasnej odpowiedzi. Po kilku odwiedzinach tam, nie miałam problemu ze zlokalizowaniem potrzebnych produktów. Co do oferty i asortymentu, to bardzo zadowalający. Niektórych rzeczy nie ma nigdzie indziej. Do tego naprawdę dobre ceny i wiele promocyjnych artykułów-za to duży plus. Na sali sprzedaży panował porządek. Obsługa przy kasie nie zadowoliła mnie do końca. Nie zostałam przywitana, kasjerka rozmawiała i wymieniała opinie z kasjerką obok, co bardzo mnie irytuje. Brak skupienia na kliencie i transakcji.

Joanna_2671

05.07.2013

Kaufland

Placówka

Zabrze, Ślęczka 8

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Każda uwaga, zarówno ta krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Dzięki Pani opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie. Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące zachowania personelu oraz funkcjonowania marketu w Szczecinie. Informujemy, że Pani krytyczne uwagi zostały przekazane dyrektorowi marketu oraz dyrekcji regionalnej w celu ponownego przeszkolenia personelu oraz wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych przez Pania niedociągnięć. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi