Opinia użytkownika: Joanna_2671
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jakość obsługi oceniam jako bardzo dobrą i jestem bardzo zadowolona z wizyty tam. Do banku wybrałam się, aby założyć sobie wspólne konto z mężem, który już był klientem tego banku. Pani nas obsługująca była bardzo miła, wszystko dokładnie, jasno i wolno tłumaczyła z zapisywaniem na kartce, co bardzo mi się spodobało. Rzeczowo i profesjonalnie odpowiadała na zadawane przez nas pytania, była także dobrym doradcą, co było pomocne przy naszych wątpliwościach. Nie wciskała nam na siłę innych usług i ofert banku, chociaż o nie spytała. Dała dodatkowe prospekty, profesjonalnie i bez problemu przygotowała nam potrzebne umowy do podpisania. Jestem również zadowolona z wybranej przez nas oferty. Nie mam żadnych zarzutów co do jakości obsługi, kompetencji personelu, jak i wyglądu sali banku.