Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W restauracji zatrudnione zostały nowe kelnerki - czas oczekiwania na pojawienie się kelnerki to kilka minut. Po złożeniu zamówienia czekaliśmy około godziny na posiłek. Po jego podaniu okazało się, że nie dostaliśmy wszystkiego co zamawialiśmy. Przekazaliśmy kelnerce informację o brakujących elementach zamówienia, otrzymaliśmy informację, że za chwilę zostanie to podane. Po kolejnej godzinie nie mogąc sie doczekać reszty posiłku, postanowiliśmy zapłacić. Okazało się, że płatność kartą też była problematyczna dla nowej osoby.
Po raz pierwszy po dłuższej przerwie byłam klientką Pizzy Hut. Po wejściu do restauracji zauważyłam napis wskazujący jasno, że powinnam czekać na kelnera, który wskaże mi wolne miejsce przy stoliku. Czekałam około 2 minut, w tym czasie kelnerzy przechodzili przez salę natomiast żaden z nich nie podszedł do mnie. Wobec czego sama podeszłam do stolika i czekałam na kelnera kolejne 3-4 minuty. Dopiero po poproszeniu aby podszedł, przyjął moje zamówienie. Zamówiłam pizze, na którą czekałam około 30 minut. Wtedy miałam też czas porozglądać się po restauracji. Obok mojego stolika zauważyłam plamę z błota - w trakcie mojego pobytu nikt nie zdecydował się na umycie podłogi. Pizza, którą otrzymałam była smaczna, gorąca, aczkolwiek zabrakło jednego dodatku, który był zaznaczony w opisie pizzy. Kelner raz podszedł pytając "czy smakuje", odpowiadając zaznaczyłam, że proszę o podanie rachunku. Czekałam około 10 minut, a kelner nie nadchodził ponownie. Wobec czego poprosiłam innego, który akurat był w pobliżu, natomiast ten stwierdził, że o rachunek muszę prosić kelnera, który mnie obsługuje. Po kolejnych 5 minutach podszedł mój kelner, ale bez rachunku. Przyznał, że zapomniał - przyniósł go po kolejnych 5 minutach.
Wchodząc do salonu kosmetycznego pierwszą rzeczą, która zauważyłam był bardzo ładny zapach: słodki,alle nie nadmiernie narzucający się. Od razu po wejściu przywitała mnie recepcjonistka, wskazała miejsce gdzie mogę zaczekać na swoją kolej, podała czasopisma do czytania. Salon jest czysty, przestronny. Kosmetyczka dokładnie wyjaśniła przebieg zabiegu, odpowiadała rzetelnie na pytania. Subtelnie sugerowała zakup odpowiednich kosmetyków, natomiast nie robiła tego nachalnie. Przy zapisywaniu się na kolejną wizytę otrzymałam kilka gratisów - próbek kosmetyków, termin kolejnej wizyty został zapisany dla mnie na wizytówce, tak abym o nim nie zapomniała. Ogólnie, moim zdaniem pełny profesjonalizm, ale połączony z swobodną., "rodzinną" atmosferą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.