Opinia użytkownika: Joanna_2054
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Po raz pierwszy po dłuższej przerwie byłam klientką Pizzy Hut. Po wejściu do restauracji zauważyłam napis wskazujący jasno, że powinnam czekać na kelnera, który wskaże mi wolne miejsce przy stoliku. Czekałam około 2 minut, w tym czasie kelnerzy przechodzili przez salę natomiast żaden z nich nie podszedł do mnie. Wobec czego sama podeszłam do stolika i czekałam na kelnera kolejne 3-4 minuty. Dopiero po poproszeniu aby podszedł, przyjął moje zamówienie. Zamówiłam pizze, na którą czekałam około 30 minut. Wtedy miałam też czas porozglądać się po restauracji. Obok mojego stolika zauważyłam plamę z błota - w trakcie mojego pobytu nikt nie zdecydował się na umycie podłogi. Pizza, którą otrzymałam była smaczna, gorąca, aczkolwiek zabrakło jednego dodatku, który był zaznaczony w opisie pizzy. Kelner raz podszedł pytając "czy smakuje", odpowiadając zaznaczyłam, że proszę o podanie rachunku. Czekałam około 10 minut, a kelner nie nadchodził ponownie. Wobec czego poprosiłam innego, który akurat był w pobliżu, natomiast ten stwierdził, że o rachunek muszę prosić kelnera, który mnie obsługuje. Po kolejnych 5 minutach podszedł mój kelner, ale bez rachunku. Przyznał, że zapomniał - przyniósł go po kolejnych 5 minutach.