Opinie użytkownika (2)

Do pracowników saloników...
Do pracowników saloników prasowych Hubiz i Kolporter na terenie stacji metra Politechnika w dniu wczorajszym, t.j. 16.02.2015r. w okolicach godz. 20.00.Sprawa dotyczy odmowy przez Państwa sprzedaży biletu 20-minutowego w sytuacji, gdy w portfelu miałam 50 pln i trochę „drobniaków”. Tego wieczoru w końcu udało mi się dokonać z sukcesem transakcji w trzecim miejscu, którego nazwy nawet nie pamiętam i nie zamierzam tam wracać. Tam tez spotkałam się z odmową , jednak pomogła mi w zakupie bardzo PRZYTOMNA kobieta stojąca przede mną w kolejce.Ponieważ byłam w trzech miejscach, widziałam troje różnych ludzi, ale jedno Państwa łączy: zachowaliście się dokładnie tak samo jak AUTOMATY stojące w przejściu, bezrefleksyjnie wypełniające zaprogramowane czynności. Jedna pani powoływała się nawet na paragrafy!! (Ja zmęczona po całym dniu, chce tylko kupić bilet i wrócić do domu, a pani mi o przepisach i to nie kulinarnych, bo myślę już o kolacji, która chcę sobie zrobić po powrocie do domu!). Przypuszczam, że macie „odgórne” wytyczne co do postępowania w sytuacjach, gdy KLIENT ma duży nominał a kupuje zbyt mało! Przyznam się zaskoczyła mnie wasza nonszalancja wobec mnie. Poczułam się zlekceważona i oszukana, gdyż jestem pewna, że przy takim ruchu, jaki macie Państwo w tym punkcie, na 100% znalazłaby się odpowiednia ilość pieniędzy, żeby bez problemu mi wydać resztę. Wystarczyłaby zwykła uprzejmość, zamiast narażać mnie na przykrości, nerwy i ogromny dyskomfort. Potraktowaliście mnie, Państwo, jak intruza.Kobieta, która mi pomogła zrobiła rzecz Piękną, Mądrą i Ludzką (!). Życzę Państwu abyście doświadczyli czegoś takiego i żebyście umieli to zauważyć i docenić. Właśnie na takich zwyczajnych ludzkich gestach opiera się pozytywna interakcja międzyludzka i prawdziwa WYMIANA, i jest to bardzo CENNE. Pozdrawiam. Klientka.

JoZuch

17.02.2015

HUBIZ

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (1)
Do pracowników saloników...
Do pracowników saloników prasowych Hubiz i Kolporter na terenie stacji metra Politechnika w dniu wczorajszym, t.j. 16.02.2015r. w okolicach godz. 20.00.Sprawa dotyczy odmowy przez Państwa sprzedaży biletu 20-minutowego w sytuacji, gdy w portfelu miałam 50 pln i trochę „drobniaków”. Tego wieczoru w końcu udało mi się dokonać z sukcesem transakcji w trzecim miejscu, którego nazwy nawet nie pamiętam i nie zamierzam tam wracać. Tam tez spotkałam się z odmową , jednak pomogła mi w zakupie bardzo PRZYTOMNA kobieta stojąca przede mną w kolejce.Ponieważ byłam w trzech miejscach, widziałam troje różnych ludzi, ale jedno Państwa łączy: zachowaliście się dokładnie tak samo jak AUTOMATY stojące w przejściu, bezrefleksyjnie wypełniające zaprogramowane czynności. Jedna pani powoływała się nawet na paragrafy!! (Ja zmęczona po całym dniu, chce tylko kupić bilet i wrócić do domu, a Pani mi o przepisach i to nie kulinarnych, bo myślę już o kolacji, która chcę sobie zrobić po powrocie do domu!). Przypuszczam, że macie „odgórne” wytyczne co do postępowania w sytuacjach, gdy KLIENT ma duży nominał a kupuje zbyt mało! Przyznam się zaskoczyła mnie wasza nonszalancja wobec mnie. Poczułam się zlekceważona i oszukana, gdyż jestem pewna, że przy takim ruchu, jaki macie Państwo w tym punkcie, na 100% znalazłaby się odpowiednia ilość pieniędzy, żeby bez problemu mi wydać resztę. Wystarczyłaby zwykła uprzejmość, zamiast narażać mnie na przykrości, nerwy i ogromny dyskomfort. Potraktowaliście mnie, Państwo, jak intruza.Kobieta, która mi pomogła zrobiła rzecz Piękną, Mądrą i Ludzką (!). Życzę Państwu abyście doświadczyli czegoś takiego i żebyście umieli to zauważyć i docenić. Właśnie na takich zwyczajnych ludzkich gestach opiera się pozytywna interakcja międzyludzka i prawdziwa WYMIANA, i jest to bardzo CENNE. Pozdrawiam. Klientka.

JoZuch

17.02.2015

Kolporter

Placówka

Warszawa, metro Służew

Nie zgadzam się (0)
21.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi