HUBIZ

(2.86)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 22)

Kupiłam maseczkę, której...
Kupiłam maseczkę, której nie można założyć, bo środek czyli miejsce na nos wychodzi, w okolicy środka policzka. Trochę głupio się wygłąda i jest nieco niewygodnie. Maseczki nie chcieli przyjąć do reklamacji i tak straciłam 9 zł. Nie chcieli mi podać komu podlegają, w Internecie też nie mogę znależć.

Klient_71hv

19.10.2020

Placówka

Warszawa, Metro Wilanowska .

Nie zgadzam się (0)
24.09.19 wstąpiłem jak...
24.09.19 wstąpiłem jak zwykle po drodze do pracy do tego sklepiku od kiedy jest metro (kiedyś nie był to Hubiz) , by kupić miesięcznik i zobaczyć tytuły w codziennych gazetach, mają niekiedy ciekawe artykuły na przykład jak uzyskać pomoc i gdzie, czy poradę gdzie się zgłosić w różnych sprawach gdy widzę w treści takie informację to po prostu kupuję gazetę a nie robię notatek, ale bywają też takie gdzie tytuł jest bardzo przesadny, więc dlaczego miałbym kupować gazetę, aby przeczytać tytuł tak mi sugerowała pani z łamaną polszczyzną. Gdy wziąłem gazetę do ręki, pani ta zwróciła mi uwagę abym nie czytał gaziety, że codziennie tu przychodzę i nic nie kupuję. Wówczas odpowiedziałem, że po pierwsze to mija się z prawdą i jest nietaktowna, gdyż wczoraj dokładnie 23.09.19 o godz. 06:51 dokonałem zakupu na sumę 15,90 zł a po drugie to nie życzę sobie aby publicznie zwracała mi uwagę. Wówczas wtrącił się pan "Jestem Najważniejszy w tym miejscu" tak się określił, abym wyszedł, więc pomyślałem, że ma rację wychodzę i skreślam to miejsce. Pan "Najważniejszy" nie słyszał o empatii, pokory, uśmiechu w handlu czy zwykłego dziękuję i przepraszam, no cóż trzeba być handlowcem a nie handlarzem i mieć odrobinę empatii. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_4I96

24.09.2019

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (1)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

aasi

23.03.2017

Placówka

Warszawa, stacja metra Imielin

Nie zgadzam się (0)
Szybka i miła...
Szybka i miła obsługa, bez kolejki.

AgaB

03.02.2017

Placówka

Warszawa, Metro Wilanowska .

Nie zgadzam się (2)
Do pracowników saloników...
Do pracowników saloników prasowych Hubiz i Kolporter na terenie stacji metra Politechnika w dniu wczorajszym, t.j. 16.02.2015r. w okolicach godz. 20.00.Sprawa dotyczy odmowy przez Państwa sprzedaży biletu 20-minutowego w sytuacji, gdy w portfelu miałam 50 pln i trochę „drobniaków”. Tego wieczoru w końcu udało mi się dokonać z sukcesem transakcji w trzecim miejscu, którego nazwy nawet nie pamiętam i nie zamierzam tam wracać. Tam tez spotkałam się z odmową , jednak pomogła mi w zakupie bardzo PRZYTOMNA kobieta stojąca przede mną w kolejce.Ponieważ byłam w trzech miejscach, widziałam troje różnych ludzi, ale jedno Państwa łączy: zachowaliście się dokładnie tak samo jak AUTOMATY stojące w przejściu, bezrefleksyjnie wypełniające zaprogramowane czynności. Jedna pani powoływała się nawet na paragrafy!! (Ja zmęczona po całym dniu, chce tylko kupić bilet i wrócić do domu, a pani mi o przepisach i to nie kulinarnych, bo myślę już o kolacji, która chcę sobie zrobić po powrocie do domu!). Przypuszczam, że macie „odgórne” wytyczne co do postępowania w sytuacjach, gdy KLIENT ma duży nominał a kupuje zbyt mało! Przyznam się zaskoczyła mnie wasza nonszalancja wobec mnie. Poczułam się zlekceważona i oszukana, gdyż jestem pewna, że przy takim ruchu, jaki macie Państwo w tym punkcie, na 100% znalazłaby się odpowiednia ilość pieniędzy, żeby bez problemu mi wydać resztę. Wystarczyłaby zwykła uprzejmość, zamiast narażać mnie na przykrości, nerwy i ogromny dyskomfort. Potraktowaliście mnie, Państwo, jak intruza.Kobieta, która mi pomogła zrobiła rzecz Piękną, Mądrą i Ludzką (!). Życzę Państwu abyście doświadczyli czegoś takiego i żebyście umieli to zauważyć i docenić. Właśnie na takich zwyczajnych ludzkich gestach opiera się pozytywna interakcja międzyludzka i prawdziwa WYMIANA, i jest to bardzo CENNE. Pozdrawiam. Klientka.

JoZuch

17.02.2015

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (1)
Mały sklepik Hubiz...
Mały sklepik Hubiz na dworcu w Gdyni głównej jest mi zawsze bardzo po drodze i często go odwiedzam. Pracuje w nim bardzo miła Pani, która zawsze stara się poinformować mnie o promocjach, które w danej chwili obowiązują. Sklep jest bardzo dobrze wyposażony, ponieważ jest w nim wszystko czego można potrzebować w biegu na pociąg. Nawet jeśli ktoś zapomniał zjeść śniadania w domu można kupić tam jakąś ciepłą przekąskę na szybko. Jedyny minus to dość wysokie ceny.

Patrycja_681

18.11.2013

Placówka

Gdynia, Plac Konstytucji 1

Nie zgadzam się (1)
Kiosk ten jest...
Kiosk ten jest codziennym przystankiem na mojej drodze do szkoły. Ostatnio niestety personel ma dużą rotacje i ciężko przyzwyczaić się do obsługi. Przez parę długich miesięcy personel był taki sam i było wiadomo czego można się spodziewać od danej osoby. Na ogół obsługa bardzo miła i pomocna, niestety byłam już kilka razy światkiem jak pan właściciel, bądź ajent (tak się przedstawił) rzucił się na klienta powalając go na ziemię i obezwładniając. Nie wiem jak było naprawdę, natomiast z tego co wiem taka osoba jak właściciel nie ma prawa powalać ludzi na ziemie i siedzieć na niej, trzymając ręce z tyłu do przyjazdu policji.Gdy widzę tego pana na sklepię boję się, ze zostanę posądzona o kradzież, ponieważ zagląda on w ręce każdemu klientowi. Gdyby nie to, że kiosk ten jest po drodze do mojej szkoły raczej nie robiła bym tam zakupów. Sklep wyposażony, obsługa na ogół szybka i solidna.

Yoko_2

14.01.2013

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (1)
Na sklepiki hubiz...
Na sklepiki hubiz liczyć można zawsze wtedy, kiedy wszystko inne jest zamknięte, a akurat potrzebujemy gazety, papierosów, napoju, przekąski, ale też czegoś do zjedzenia na ciepło czy na obiad. Sklepik urządzony estetycznie, jak cała sieć, przejrzyście, z sympatycznym logo. Można tu dostać takze kawę czy herbatę na wynos. Obsługa bywa różna w zależności od miejsca - akurat na Imielinie jest raczej uprzejma i sprawna.

zarejestrowany-uzytkownik

12.12.2012

Placówka

Warszawa, stacja metra Imielin

Nie zgadzam się (3)
Jest to kiosk...
Jest to kiosk i sklep w jednym nastawiony na klienta który w biegu i na szybko chce coś przekąsić, wypić kupić.Należy do HDS Polska Sp. z o.o. właściciela takich szyldów InMedio, Relay czy 1 Minute.Ten na stacji Metro Politechnika jest przestronnym lokalem, jasnym i bardzo przyjemnym.Pod ścianami wzdłuż są regały z towarem, na prawo zaraz za wejściem mamy samoobsługowy punk kawiarniany z ekspresem i ciastkami.Tu też mamy możliwość na miejscu łyknięcia zupki gorący kubek (Knorr)W głębi kasa obok niej regał chłodnia z kanapkami, gotowymi daniami do mikrofali, a te akurat dziś były w skrzynkach obok,I tak się zastanawiam czy czekały na umieszczenie w lodówce czy też zostały z niej zabrane bo minęła im np. data przydatności do spożycia?Kupuję kanapkę z pastą jajeczną(catering LOT’u)Pani za ladą dość smętna, podaje cenę do zapłaty przyjmuje należność.Paragon ląduje automatycznie na sporej kupce innych wetkniętych pod urządzenie terminala lotto (chyba) taka czarna kwadratowa skrzyneczka.Pani ubrana jest w firmowy fartuszek.Sieć wyróżnia się firmową kulką kolorowego ludzika.Zamysł godny pochwały , trochę słabiej jeżeli chodzi o ilość punktów.I to dla deko rzadko tu bywam, choć jestem jak najbardziej na tak.Wybór i asortyment mi pasuje, na małe co nieco jak najbardziej może być.Trochę więcej sympatii ze strony personelu , uśmiech i życzliwości .No i paragon powinien zostać mi podany a nie wydrukowany i odłożony.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2012

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep oferuje w...
Sklep oferuje w sprzedaży prasę, potrawy na gorąco, kanapki, przekąski oraz kawę. Sklep otwarty jest codziennie od 7 do 21, nawet w niedzielę i święta. Sklep ma niewielką powierzchnię. Pracownik ubrany jest w kamizelkę firmową. Obsługa jest sprawna i szybka. Klient samodzielnie parzy sobie kawę. Ceny napoi i dań gorących są przystępne. W sklepie jest duży wybór prasy.

Łukasz_1520

23.05.2012

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (1)
Nowa sieć kiosków...
Nowa sieć kiosków połączonych z ofertą małej gastronomi, niby kawiarni i asortymentu spożywczego w ograniczonym wyborze. HUBIZ. Marka ta należy do HDS Polska, które są również właścicielem InMedio, Relay oraz 1 minute. I to właśnie do tego ostatniego są zbliżone ofertowo nowe placówki HUBIZ. Wyróżnikiem jest kulko ludzik .Jest on widoczny na panelach nad regałami gdzie są informacje co gdzie leży. Punkt jest przestronny zaaranżowany nowocześnie i z pomysłem. Wspomniany śmieszny ludek ociepla wizerunek. Personel życzliwy i miły. Kompetentny i uśmiechnięty. Świetna lokalizacja na stacji Metra Politechnika. Dogodne godziny otwarcia.

zarejestrowany-uzytkownik

16.03.2011

Placówka

Warszawa, Metro Politechnika (od strony ulicy Waryńskiego) 1

Nie zgadzam się (3)

HUBIZ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż HUBIZ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Dobrze.