Opinie użytkownika (4)

Sklep Lewiatan na...
Sklep Lewiatan na ul. Dłuskiego w Ozimku ma bogaty asortyment.Pracownicy są mili i uprzejmi.Zawsze pomogą,jeżeli trzeba coś znaleźć.Jeżeli pracownik widzi,że jest kolejka przy jednej kasie zawsze otwierana jest druga kasa.Pracownicy dbają również o stałe uzupełnianie asortymentu,także zawsze zatowarowanie jest na odpowiednim poziomie.Ponadto przed sklepem znajduje się odpowiednia ilość miejsca,aby zaparkować samochód.Są jednak dwa minusy,na które należałoby zwrócić uwagę,aby jakość obsługi w danym sklepie była na jeszcze wyższym poziomie:termnal do płatności kartą.Często zdarza się,że odrzuca transkcję mimo,że są środki na karcie oraz w sobotę rano,kiedy są otwarte dwie kasy(do każdej kase w kolejce około 15 osób) nie jest otwierana trzecia kasa,mimo,że sklep posiada trzy stanowiska kasowe.

Jarek_2

20.06.2014

Lewiatan

Placówka

Ozimek, DŁUSKIEGO

Nie zgadzam się (1)
Bardzo czesto tankuje...
Bardzo czesto tankuje na róznych stacjach Orlenu. Jednak na stacji Orlen położonej przy ulicy Ozimskiej w Opolu jest bardzo miła obsługa oraz co najważniejsze stacja to jest bardzo dobrze zaopatrzona. Posiada 6 dystrybutorow, co powoduje że bardzo rzadko są tam kolejki. Posiada rownież myjnie oraz odkurzacz. Stacja ta posiada rowneiż bardzo dogodny zarowno wjazd oraz wyjazd oraz parking, a także bistro. Obsługa na stacji jest zawsze ( oczywiście w miare możliwości gotowa do pomocy). Zawsze jest chociaż jeden pracownik, ktory proponuje pomoc przy tankowaniu samochodu. Co bardzo ważne, proponuje pomoc, ale jeżeli sie podziekuje grzecznie odchodzi. Pracownicy Ci nie są nachalni, co jest bardzo duzym plusem danej stacji. Jakość paliwa jest bardzo dobra, cena rownież nie odbiega od średniej ceny paliwa w Opolu. Często zdarza sie, zę jest na niższym pozioimie cenowym niz u konkurencji.

Jarek_2

12.04.2010

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (23)
wizyta w Oddziale...
wizyta w Oddziale Expander miala na celu zapoznanie sie z ofertą kredytu hipotecznego w ramach programu Rodzina na Swoim. Umówienie sie na spotkanie odbylo sie bardzo sprawnie. Wyslalem mail z informacja o checi spotkania sie z doradcą. Na drugi dzień zadzwonił do mnie konsultant w sprawie umowienia terminu spotkania. Po przybyciu do Oddziału zostałem przywitany przez doradcy. Cale spotikanie przebiegało w dośc obojetnej atmosferze. Doradca słyszał to co mowię , jednak nie do konca słuchał. W opraciu o dane ktore podałem (czyli dochód na rodzine, parametry mieszkania, kredytu itp) nie zaproponował mi żadnego rozwiazania. Wiedza jego była szeroka, ale tylko o gopodarce. NIestety jednak jego wiedza na temat programu Rodzina na swoim była bardzo ograniczona. Niestety bardzo sie zawiodłem, ponieważ doradca wydawał sie być kompetentny, ale niestety nie pomógł mi oraz nie zaoferował mi zadnego rozwiazania alternatywnego. Poniformował mnie o wszelkich procedurach od momentu zakupu mieszkania (a więc umowa przedwstepna, na co nalezy uważać przy podpisaywaniu takiej umowy) do momentu uzyskania kredytu. Poinformował mnie rowniez o sposobie jego wynagrodzania za doradztwo. Podsumowujac doradca mimo posaidania szerokiej wiedzy ekonomicznej nie był mi w stanie zaoferować zadnego rozwiazania kredytowego. Jego ocena sprawadzila sie do ogólnej charakterystyki systemu bankowego. Natomiast w momencie zadawania przeze mnie konktretnych pytań na temat kredytu hipotecznego mówił bardzo ogólnie na temat kredytów , nie precyzujac danej wypowiedzi do konkternych banków. Bardzo dobra organizacja, ponieważ byłem umówiony na godzine 09.00, zostalem przyjety przez doradce o 09.00. Cała rozmowa trwała około 1 godziny Wyglad placówki oraz stanowiska bardzo schludny. Na ścianie za doradcą zawieszone były wszelkie dyplomy i kwalifikacje ktore posiadał doradca. Moja ocena srednia, ponieważ w duzym stopniu na jej wysokośc miała niestety obojętna postawa doradcy

Jarek_2

12.04.2010

Expander

Placówka

Opole, Nysy Łużyckiej 9/2A

Nie zgadzam się (19)
wizyta w Oddziale...
wizyta w Oddziale Open Finance miala na celu zapoznanie sie z ofertą kredytu hipotecznego w ramach programu Rodzina na Swoim. Umówienie sie na spotkanie odbylo sie bardzo sprawnie. Wyslalem mail z informacja o checi spotkania sie z doradcą. Na drugi dzień zadzwonił do mnie konsultant w sprawie umowienia terminu spotkania. Po przybyciu do Oddziału zostałem obsłużony przez asystentkę, ktora poprosiła doradcę. Doradca zszedl do mnie i przywitał sie serdecznie. Cale spotikanie przebiegało w przyjaznej atmosferze. Doradca słuchał to co mowię i w opraciu o dane ktore podałem (czyli dochód na rodzine, parametry mieszkania, kredytu itp) zaproponował sie ofertę kredytu w trzech bankach (Pekao S.A, Noble Bank oraz WBK BZ). Poniformował mnie rownież o wszelkich procedurach od momentu zakupu mieszkania (a więc umowa przedwstepna, na co nalezy uważać przy podpisaywaniu takiej umowy) do momentu uzyskania kredytu. Poinformował mnie rowniez o sposobie jego wynagrodzania za doradztwo. Podsumowujac obsługa było bardzo miła, a co najważniejsze doradca umial dostosować ofertę do moich potrzeb. Wiedza doradcy była obszerna na temat danego zagadnienia. Zarówno wiedza o programie Rodzina na swoim, jak i o ogólnych apsektach gospodarczych , tj stóp procentowych, tendencji w jakimś bedzie zmierzać gospodarka Polska). Bardzo dobra organizacja, ponieważ byłem umówiony na godzine 11.00, zostalem przyjety przez doradce około 11.02. Doradca poświęcił mi nalezyty czas. Cała rozmowa trwała 1 godzine 20 minut. Jedyne zastrzeżenie mam do wyglądu danej placówki. Bardzo surowy wystrój przejawiajacy sie białymi ścianami dość słabej jakości, kolumny również w kolorze białym . Ogólnie wystroj malo przyjazy. Natomiast samo stanowisko obsługi było bardzo schludne i ładne.

Jarek_2

12.04.2010

Open Finance

Placówka

Opole, Kościuszki 5-7

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi