Obsługa mało zainteresowana klientem. Zero propozycji zakupu dodatkowych artykułów np. kawa, hot-dog (na stacji nie było ani jednej osoby). Nawet dyskutowaliśmy z żoną, czy nie kupić kawy lub hot-doga, pani ekspedientka swoim wyrazem twarzy pomogła mi podjąć decyzję.
Kasjerka (na stanowisku monopolowym). Miałem wrażenie, że dobrze byłoby pracować, tylko żeby klienci nie przeszkadzali. Zero uśmiechu, przywitania, lodowate spojrzenie.
Jakość obsługi w skali 0 - 10 można ocenić na 0. (Data wizyty 21.01.2015 r.) Na cały Urząd czynna tylko jedna kasa! Numerki do stanowisk obsługi Urzędu mijały po kilka razy, bo nikt nie zdołał wnieść opłaty! Mimo interwencji w Dziale Obsługi Klienta, jak i osobistej interwencji w sekretariacie burmistrza i obietnicy otwarcia kolejnego stanowiska kasowego, nic się nie zmieniło. Masakra!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.