Czystość wokół hipermarketu oraz w środku pozostawia trochę do życzenia. Na plus natomiast zasługuje asortyment, pomocna obsługa sklepu, sprawna organizacja.
Dobry asortyment. Obsługa nie do końca radzi sobie z porządkiem na ekspozycjach. Przebieralnia relatywnie mała, czekałem w kolejce. Miła obsługa przy kasie.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu we Włocławku.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Pana uwagi dotyczące sytuacji panującej przed wejściem do marketu przekazano do dyrekcji marketu.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie jest mało pomocna. Zdziwiła mnie też mina kasjerki - zupełnie niezainteresowana sprawami klienta. Ogólnie zachowany porządek na sali sprzedaży, trochę gorzej w przebieralni.
Zaskakująco słaba obsługa - jak na sieciową restaurację o określonych standardach. Wielokrotnie odwiedzałem włocławskie KFC i zaskakiwał mnie brak dbałość o czystość. Z czasem nastąpiła lekka poprawa, ale wciąż to największy problem.Jakość produktów dobra, choć relatywnie długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. organizacja pracy do poprawki.
Korzystam przed wszystkim z zamówień telefonicznych. Pizza w dostawie dostarczana jest zawsze terminowo. Obsługa telefoniczna kompetentnie doradza, informuje w podsumowaniu o zamówieniu i wszystkich kosztach.Ciekawa oferta, dobra jakość produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.