Udałem się do banku w celu rezygnacji z konta – bank wprowadził nowe opłaty, które mi nie odpowiadały. Wszedłem do banku, poczekałem chwilę, a następnie zostałem zaproszony do pokoju. W bardzo miły sposób zostałem powitany i przyjęty. Gdy powiedziałem, że chcę zlikwidować konto, pani nie zmieniła swojej postawy – nadal była uśmiechnięta i pomocna. Zapytała jaki jest powód, a następnie zaczęła szukać rozwiązania, które pozwoliły by mi na wprowadzenie oszczędności – na tym mi zależało najbardziej. Gdy stwierdziła, że nie może zaoferować mi produktu o jakim myślę, pomogła mi załatwić wszystkie formalności w szybki i łatwy sposób. Cały czas na jej twarzy widoczny był uśmiech. Daję najwyższą ocenę, ponieważ nadal wielu z nas może mieć wrażenie, że likwidacja czy rezygnacja z usług będzie źle odbierana przez sprzedawcę. W tym wypadku było zupełnie inaczej. Polecam bank, ze względu na jakość usług, obsługę i profesjonalizm.
Wszedłem do sklepu by kupić jakieś ubranko dla nowo narodzonego synka kolegi. Zacząłem się rozglądać po sklepie aby znaleźć dział z odpowiednim rozmiarem. Udałem się w kierunku ostatnich półek gdzie znajduje się odzież dla najmłodszych. Posegregowany i podzielony asortyment względem rozmiarów i kolorystyki (dziewczynka lub chłopiec) ułatwił mi zdecydowanie wybór. Duże i widoczne ceny umieszczone na półkach i na produktach, również były dla mnie sporym ułatwieniem. Gdy dokonałem wyboru, udałem się do kasy gdzie było 3 pracowników. Byli zajęci segregowaniem towaru. Gdy pracownik zauważył, że podchodzę do kasy z produktem od razu zostawił swoje obowiązki i miło mnie witając zaczął mnie obsługiwać. Kasjer bardzo wyraźnie mówił, był miły i uśmiechnięty. Przed płatnością zaproponował mi płatną reklamówkę. Po dokonaniu transakcji (kartą) sprzedawca oddał mi paragon i kartę, dziękując za zakupy i zaprosił ponownie. Dodam, że sklep był czysty, nie zauważyłem żadnych śmieci, kartonów ani innych "przeszkód" utrudniających poruszanie się po sklepie.
Jeśli pisać krótko to można napisać jednym hasłem: "Wyższa kultura bankowości". Ten slogan reklamowy nie jest pustym określeniem wyssanym z palca. To prawdziwe i chyba najbardziej trafne słowa opisujące standard nie tylko obsługi, ale też całej otoczki związanej z portfelem klienta.
Konkretnie: Wybrałem się do banku ze względu możliwości wykupu debiutujących akcji jednej z firm ubezpieczeniowych. Aby tego dokonać musiałem założyć konto maklerskie (wybrałem ten bank, ponieważ już jestem ich klientem). Zaczęło się od ciepłego powitania z uściśnięciem dłoni i zaproszeniem do stolika. Krótka rozmowa, przejście do konkretów i po chwili wszystko załatwione. Kompetencja i profesjonalizm to takie banalne określenia nie oddające w pełni jakości obsługi. Wiedza merytoryczna, umiejętność szybkiego i bezbłędnego załatwienia formalności, praca z klientem bez stresu i z uśmiechem na twarzy, to słowa przybliżające jakość obsługi. Poza formalnościami, czyli informacją na temat usługi, opłat, użytkowania, dowiedziałem się baaaardzo dużo o debiucie giełdowym, który skłonił mnie przecież do odwiedzin Tego banku. Pani w miły sposób zbadała moje ryzyko giełdowe, zadając mi kilka pytań. Po ... może 5 może 15 minutach miło spędzonego czasu sprawę miałem załatwioną, a moja wiedza była zdecydowanie większa w tej kwestii. Obsługujący mnie doradca, nie był specjalistą od spraw maklerskich, a pomimo to, jego wiedza na temat giełdy i zbliżającego się debiutu z pewnością była większa od niejednego amatora.
Nie będę opisywał schludnego ubioru, czystego pomieszczenia i klimatu sprzyjającego korzystaniu z usług Alior Banku, ponieważ to tylko skromne dopełnienie całości.
Uważam, że powyższa placówka banku zasługuje na pozytywną ocenę i z pewnością mogę polecić ten bank, jako przyjazny klientowi.
Po kolizji zgłosiłem fakt na podaną infolinię umieszczoną w dokumentacji ubezpieczenia. Umówiłem się na dogodny dla mnie termin. Przyjechałem punktualnie, znalazłem odpowiednie okienko gdzie czekali już na mnie pani spisująca oświadczenie wraz z rzeczoznawcą, który sporządził zdjęcia dokumentujące uszkodzenia. Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Trwało to około 20minut. Obsługa była miła i rzetelna. Zostałem poinformowany o planowanym przebiegu finalizacji postępowania. Miejsce w którym zostałem obsłużony było przystosowane odpowiednio - dwa krzesła biurko, trochę miejsca na własne dokumenty. Stanowiska oddalone od siebie tak aby nie przeszkadzali sobie pracownicy. Ocena całkowita to 5, ponieważ wszystko zostało załatwione profesjonalnie i z odpowiednim szacunkiem do klienta.
Doradca wykazał się bogatą wiedzą na temat produktu ubezpieczeniowego o jaki pytałem, przedstawił ofertę doradzając a nie tylko sprzedając. Podczas rozmowy wszedł inny doradca i poprosił o 5minut przerwy. Po kilku minutach prowadzący rozmowę doradca wrócił tłumacząc się ważną rozmową z szefem. Rozmowa miała miejsce w wydzielonym pokoju za drzwiami, dzięki czemu można było skupić się na sprawie a nie na otaczającym dniu pracy w biurze. Oferta firmy dla mnie jest mało konkurencyjna
W placówce pracuje kompetentny personel; posiadają odpowiednią wiedzę i przygotowanie do pracy, umiejętnie przekazując i tłumacząc klientowi wszystkie informacje. Umieszczony wpłatomat często ulega awariom co całkowicie uniemożliwia wpłacenie pieniędzy na konto. Podpisanie umowy i dokonanie formalności odbywa się bardzo sprawnie i nie wymaga długiego oczekiwania. Wygląd i komfort w placówce jest na wysokim poziomie, dzięki czemu klient czuje się dobrze. Klient ma możliwość poczęstować się kawą lub wodą mineralną.
Witam. Bardzo dziękuję za poświęcony nam czas i zgłoszenie obserwacji. Cieszę się, że wystrój naszego Centrum Finansowego oraz kompetencje pracujących w nim Doradców, odpowiadają Pana oczekiwaniom. Tak przyjazna opinia zobowiązuje - dołożymy wszelkich starań, by Pana kolejne wizyty w naszej placówce upływały w równie dobrej atmosferze. Pragnę zaznaczyć, że każda awaria wpłatomatu jest natychmiast zgłaszana do firmy serwisującej, dzięki czemu czas jego niedostępności jest skracany do minimum. Dla przypomnienia dodam, że w tym momencie nasi Klienci na terenie Krakowa mają dostęp do 15 bankomatów depozytowych. Zachęcam do zapoznania się z naszą wyszukiwarką http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/. W razie pytań zawsze służymy pomocą pod numerem 12 290 69 60. Pozdrawiam, Alicja Gołębiowska, mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.