Opinia użytkownika: Jakub_258
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jeśli pisać krótko to można napisać jednym hasłem: "Wyższa kultura bankowości". Ten slogan reklamowy nie jest pustym określeniem wyssanym z palca. To prawdziwe i chyba najbardziej trafne słowa opisujące standard nie tylko obsługi, ale też całej otoczki związanej z portfelem klienta. Konkretnie: Wybrałem się do banku ze względu możliwości wykupu debiutujących akcji jednej z firm ubezpieczeniowych. Aby tego dokonać musiałem założyć konto maklerskie (wybrałem ten bank, ponieważ już jestem ich klientem). Zaczęło się od ciepłego powitania z uściśnięciem dłoni i zaproszeniem do stolika. Krótka rozmowa, przejście do konkretów i po chwili wszystko załatwione. Kompetencja i profesjonalizm to takie banalne określenia nie oddające w pełni jakości obsługi. Wiedza merytoryczna, umiejętność szybkiego i bezbłędnego załatwienia formalności, praca z klientem bez stresu i z uśmiechem na twarzy, to słowa przybliżające jakość obsługi. Poza formalnościami, czyli informacją na temat usługi, opłat, użytkowania, dowiedziałem się baaaardzo dużo o debiucie giełdowym, który skłonił mnie przecież do odwiedzin Tego banku. Pani w miły sposób zbadała moje ryzyko giełdowe, zadając mi kilka pytań. Po ... może 5 może 15 minutach miło spędzonego czasu sprawę miałem załatwioną, a moja wiedza była zdecydowanie większa w tej kwestii. Obsługujący mnie doradca, nie był specjalistą od spraw maklerskich, a pomimo to, jego wiedza na temat giełdy i zbliżającego się debiutu z pewnością była większa od niejednego amatora. Nie będę opisywał schludnego ubioru, czystego pomieszczenia i klimatu sprzyjającego korzystaniu z usług Alior Banku, ponieważ to tylko skromne dopełnienie całości. Uważam, że powyższa placówka banku zasługuje na pozytywną ocenę i z pewnością mogę polecić ten bank, jako przyjazny klientowi.