Opinia użytkownika: Jakub_258
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po kolizji zgłosiłem fakt na podaną infolinię umieszczoną w dokumentacji ubezpieczenia. Umówiłem się na dogodny dla mnie termin. Przyjechałem punktualnie, znalazłem odpowiednie okienko gdzie czekali już na mnie pani spisująca oświadczenie wraz z rzeczoznawcą, który sporządził zdjęcia dokumentujące uszkodzenia. Cała procedura przebiegła szybko i sprawnie. Trwało to około 20minut. Obsługa była miła i rzetelna. Zostałem poinformowany o planowanym przebiegu finalizacji postępowania. Miejsce w którym zostałem obsłużony było przystosowane odpowiednio - dwa krzesła biurko, trochę miejsca na własne dokumenty. Stanowiska oddalone od siebie tak aby nie przeszkadzali sobie pracownicy. Ocena całkowita to 5, ponieważ wszystko zostało załatwione profesjonalnie i z odpowiednim szacunkiem do klienta.