9 IV kupowałam kamerkę w Media Markt w Czeladzi. Pani (dane osobowe usunięte przez administratora) wykazała się cechami profesjonalnego, kompetentnego sprzedawcy, Wyjaśniała, załatwiła rabat z szefem, a przy tym uśmiech, zaangażowanie i ogólnie bardzo dobry kontakt w klientem
Super. Pozytywne wrażenia, kompetencja , zaangażowanie, uśmiech Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Punkt DPD Strefa paczki przy ul. Tylnej 12 na Os. Odrodzenia w Katowicach ma bardzo miłą obsługę. Personel jest przyjaźnie nastawiony do klienta tak przez telefon jak i w bezpośrednim kontakcie. Pracownicy zawsze służą pomocą. Pamiętają by oddzwonić, powiadomić itp. Bardzo chętnie korzystam z usług tej placówki
Personel marketu jest miły, sympatyczny. Mimo to obsługę oceniam jako przeciętną, a nawet słabą. Sprzedawcy są niespójni w informacjach udzielanych klientowi. Jedna osoba zapewnia o określonym rozwiązaniu, druga podważa zdanie swojego kolegi. Minusem jest także powolne działanie sprzedawców, stałe problemy ze sprzętem niezbędnym do otrzymania faktury vat. Kierownik sklepu bardzo nieprzychylnie podchodzi do kwestii zwrotów towarów, w rozmowie z klientem twardo wyraża swoją odmowę, swoje stanowisko, nie ma równocześnie w zwyczaju proponowanie jakiegoś innego wyjścia, nie przejawia chęci pomocy. Tymczasem takiej postawy zazwyczaj oczekujemy. Do zakupów zniechęca często miejsce, w którym personel ujawnia swoje wzajemne animozje; nie zważając na obecność kupującego głośno krytykuje współpracowników, przełożonych, warunki pracy itp. Taki „czarny PR” niestety dotyczy przedmiotowej placówki, a obsługa raczej nie zdaje sobie sprawy jak bardzo takie zachowania rzutują na percepcję placówki, nawet u pozornie niewrażliwego klienta. Jako trener handlowców, urzędników, pracowników obsługi jestem szczególnie wyczulona na postawy, zachowania, wypowiedzi personelu, sprzedawców, ale poziom i profesjonalizm obsługi wpływa na odczucia i decyzje zakupowe każdego klienta, niezależnie od jego wiedzy, wykształcenia , profesji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.