Opinia użytkownika: Jadwiga_145
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Personel marketu jest miły, sympatyczny. Mimo to obsługę oceniam jako przeciętną, a nawet słabą. Sprzedawcy są niespójni w informacjach udzielanych klientowi. Jedna osoba zapewnia o określonym rozwiązaniu, druga podważa zdanie swojego kolegi. Minusem jest także powolne działanie sprzedawców, stałe problemy ze sprzętem niezbędnym do otrzymania faktury vat. Kierownik sklepu bardzo nieprzychylnie podchodzi do kwestii zwrotów towarów, w rozmowie z klientem twardo wyraża swoją odmowę, swoje stanowisko, nie ma równocześnie w zwyczaju proponowanie jakiegoś innego wyjścia, nie przejawia chęci pomocy. Tymczasem takiej postawy zazwyczaj oczekujemy. Do zakupów zniechęca często miejsce, w którym personel ujawnia swoje wzajemne animozje; nie zważając na obecność kupującego głośno krytykuje współpracowników, przełożonych, warunki pracy itp. Taki „czarny PR” niestety dotyczy przedmiotowej placówki, a obsługa raczej nie zdaje sobie sprawy jak bardzo takie zachowania rzutują na percepcję placówki, nawet u pozornie niewrażliwego klienta. Jako trener handlowców, urzędników, pracowników obsługi jestem szczególnie wyczulona na postawy, zachowania, wypowiedzi personelu, sprzedawców, ale poziom i profesjonalizm obsługi wpływa na odczucia i decyzje zakupowe każdego klienta, niezależnie od jego wiedzy, wykształcenia , profesji.