Opinie użytkownika (9)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Jacek_663

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jacek_663

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak pracownika na...
Brak pracownika na podjeździe, ale to nie wymóg konieczny. Po zatankowaniu udałem się do kasy. W środku senna atmosfera. Pracownik przy kasie bez entuzjazmu i jakiegokolwiek grzecznościowego przywitania podał cenę do zapłacenia. Trochę mnie to zdziwiło. Ponieważ często tankuje samochód na stacjach tej sieci. Przeważnie podczas płacenia padają propozycje zakupu innych produktów, czy też skorzystania z aktualnych promocji.Tutaj nic.Martwa cisza.Trochę zniesmaczony opuściłem obiekt.

Jacek_663

10.02.2015

S1

Placówka

Rzeszów, Lubelska 46

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi