OK. Sklep malutki, wiec ciezko jest wyeksponowac obuwie. Ceny butow po przecenie przystepne. Ekspedientki z checia slyza pomoca Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Odziez bardzo dobra. Ekspedientki bardzo mile,sympatyczne zachecaja do wejscia do sklepu. Chetnie sluza pomoca, nie nachalne. Mowia o rabatach i promocjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Ceny za wysokie. Lubie odwiedzac ten sklep gdy pojawiaja sie przeceny. Panie z checia sluza pomoca aczkolwiek czesto zajete sa same soba. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo źle. Ceny bardzo przystepne, duzy wybor odziezy dzieciecej, jedyny minus to brak obslugi na dziale dzieciecym w kazdym reserved. Czesto dlugo trzeba stac w kolejce przy kasie. Panie biegaja caly czas po sklepie, ale maja tysiace innych zadan do wykonania Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Rowniez jak w reservd bardzo fajna odziez, ceny przystepne, ale kompletny brak obslugi. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Bardzo lubie odziez tej marki i tylko dlatego ubueram sie w odziez mohito. Ekpedientki mile, ale ciagle zajete przemeblowaniem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Buty bardzo dobre gatunkowo aczkolwiek cena troche wysoka. Obsluga bardzo mila, nie nachalna , sluzaca fachowym doradztwem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Sklep duzy, wybor butow rowniez. Ekspedientki caly czas zajete przyjeciem towaru lub jego przekladaniem. Przy kasie tylko jedna osoba Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Ekspedientki najczesciej zajete soba. Slaba obsluga, zazwyczaj trzeba chodzic po sklepie i szuakc ekspedientki, gdy chce sie czegos dowiedziec. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.