W niedzielne popołudnie poszłam z rodziną po raz pierwszy na obiad do pizzerii Venezia w Gostyniu. Pizzeria, o której mowa jest otwarta dopiero od miesiąca. Postanowiłam sprawidzić jak wygląda obsługa, wygląd restauracji i menu. Pizzeria znajduje się w centrum miasta ma na zewnątrz widoczny szyld, tak wiec trafiliśmy bez więszych problemów.Wizualnie bardzo ciekawe rozwiązanie, pizzeria mieści się w piwnicy, posiada dość ciekawą aranżację jest przyjemnie chłodno w upalne dni. Po przybyciu na miejsce około godz.14.00 nie zastaliśmy żadnych klientów byliśmy sami. Właściciel poinformował nas, że ma jeszcze nie rozgrzany piec i musimy poczekać jakieś 7-10 minut. W między czasie rzuciłam okiem na salę, było czyto, schludnie jednakże wejście dla obsługi fatalne tzn. w pobliżu wejścia stały akcesoria remontowo-budowlane, miotły, kartony z płytkami, środki czystości itp. wygladało to naprawde nieprofesjonalnie i źle. Zaczęły dokuczać nam muchy, które wszędzie latały i gryzły, trzeba było ciągle je odganiać. W dodatku z kuchni dochodził bardzo nieprzyjemny zapach pizzy, którą była przygotowywana dla nas. W pewnym momencie pomyśleliśmy że może pizza się nie udała i przygotowują po raz drugi, bo czas oczekiwania był naprawdę długi. Co jakiś czasy przychodził do nas właściciel i zagadywał ogólnie o" wszystkim i niczym" po to chyba żebyn nam się nie nudziło i za każdym razem mówił, że jeszcze kilka minut ... i tak z tych kilku minut oczekiwania zrobiło się 45 minut, byliśmy bardzo głodni. W końcu po długim oczekiwaniu pizza, którą zamówiliśmy była na naszym stole, nie wyglądała efektownie, ale za to smakowała wyśmienicie teraz nie wiem czy dlatego że bylismy tak bardzo głodni? czy rzeczywiście była wyjątkowa? Z pewnością inna niż w pozostałych pizzeriach w mieście ten smak i aromat pozostanie w mojej pamięci na długo.
W Inter Marche w Gostyniu robę dość często drobne zakupy. Hipermarket ogólnie na zewnatrz sprawia pozytywne wrażenie tj.czyste drzwi wejściowe, czyste podłogi, ładna wizualizacja, dobra i miła obsługa chociaż nie zawsze.... . Któregos dnia jak codzień poszłam do Inter Marche zrobić zakupy, nie spieszyłam się chodziłam po wszystkich działach i ogladałam co nowego i jakie promocje. Podczas mojej obecności w dziale z warzywami panie z obsługi wykładały towar tj. warzywa i owoce. Do jednej z kobiet podesza zdenerwowana kierowniczka i powiedziała podniesionym głosem: "za chwilę jak skończysz przyjdź do mnie to porozmawiamy". Pani się zdenerwowała i zaczerwieniła. Ja zapakowałam do koszyka owoce i poszłam dalej. Chodziłam jeszcze kilka minut po markecie. Spotkałam jeszcze kliku pracowników. Jedni układali towar i rozmawiali o kierowniczce: "Mariola ale się zdenerwuje....", " jest wkurzona.... itp. w całym markecie wszyscy pracownicy łacznie z kobietami przy kasie byli zdenerwowani i nie uśmiechali się jak zawsze. Czułam się nieswojo, atmosfera była napięta było widać, że jest jakiś problem. Często się zdarza jak jestem w Inter Marche,że pracownicy bez skrępowania rozmawiają na prywatne tematy lub obgadują kierowniczkę przy klientach. Jest to jedyny mankament tego marketu.
Miła i przyjazna atmosfera jest bardzo ważna, sprzyja robieniu zakupów i zacheca do dalszych odwiedzin
Zamierzałam kupić łóżko dla dziecka i odwiedziłam po raz pierwszy sklep meblowy Ewro w Gostyniu przy ul. Poznańskiej. Sklep ma niedogodne położenie tzn. znajduje się w starym PRL-owskim trochę obskurnym budynku z dala od drogi głównej. W pobliżu nie ma znaków naprowadzajacych ani reklam tego salonu meblowego.Kiedy dotarłam na miejsce i przekroczyłam próg sklepu Ewro zaskoczyło mnie wszystko począwszy od wyglądu salonu wewnątrz jaki i asortyment i obsługę. Zostałam natychmiast zauważona i przywitana przez eleganckiego Pana Ł. z obsługi. Pan zapytał czy może w czymś pomóc. Oprowadził mnie po całym dziale z łożkami dziecięcymi i szczegółowo opowiedział o każdym produkcie, posiadał duzą wiedzę z zakresu techniki wykonania łózek i materacy. Jednym słowem miła fachowa i rzeczowa obsługa. Dostałąm katalogi z asortymentem zostaąłm ponownie zaproszona i w odpowiedni spośób pożegnana. Mimo iż dojazd, położenie i wygląd zewnęrtrzny salonu meblowego sprawia złe wrażenie to jednak warto skorzystać z usług ze względu na duży asortyment i bvardzo dobrą jakosć obsługi.
Obecnie jestem abonentem sieci PLAY i bardzo cenię jakość obsługi i profesjonalizm konsultantów salonu PLAY w GOSTYNIU. Do niedawna była klientką PLUS GSM. Jakosć obsługi pozostawia wiele do życzenia.Konsultantka, która mnie obsługiwała kiedy przyniosłam telefon do reklamacji po pierwsze nie zauważyła mnie jak weszłam do salonu, ( nie było żadnych klientów w salonie ) nie zaprosiła do biurka, sama podeszłam, nie zapytała co mnie sprowadza sama zaczęłam rozmowę. Gdy okazało się że przyszłam tylko zareklamować telefon a nie np. podpisac umowę , zignorowała mnie, pisała cos na klawiaturze i nawet nie podtrzymywała w rozmowie ze mna kontaktu wzrokowego. Wyszłam z punktu nie usatysfakcjonowana (nie zapytała co mnie sprowadza do salonu, nie poinformowała o mozliwosci otrzymania telefonu zastępczego), zażenowana jakością obsługi i podejściem do klienta, a co dopiero mówić o jakichkolwiek standardach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.