Opinie użytkownika (5)

Wizyta serwisowa agentki...
Wizyta serwisowa agentki obsługującej moje ubezpieczenie na życie. Jak zwykle bardzo miło. Choć informacje przekazane przez nią dotyczące inwestowania środków nie były pomyślne, to jednak po wizycie pozostało przyjemne wrażenie. Pani była uśmiechnięta, zagadywała do dzieci, bardzo przyjemnie zagaiła rozmowę. Od[powiedziała wyczerpująca na zadawane przeze mnie pytania. Sympatyczna atmosfera i kompetentna obsługa.

Iwona_345

16.12.2009
Nie zgadzam się (18)
Robię często zakupy...
Robię często zakupy w Delikatesach centrum, bo to jedyny sklep w mojej miejscowości, gdzie mogę płacić kartą. Różnie tam bywa z jakością obsługi - wczoraj było tak sobie. Pierwsze stoisko - warzywa, owoce - ładnie wyeksponowane, świeże - wszystko, ok. Dalej okazało się nieco gorzej. Wybór mąki niewielki - nie kupiłam marki, którą chciałam. Podobnie z nabiałem - mam wrażenie, ze czekają z wyłożeniem towaru aż zejdą im produkty z krótszym terminem przydatności. Na półkach prześwity. Ale największe rozczarowanie spotkało mnie na stoisku z mięsem. Byłam 5-ta w kolejce, a za chwilę za mną ustawiło się jeszcze kilka osób. Tymczasem obsługiwała jedna Pani, a druga będąc na stoisku wypisywała etykiety z cenami. Kiedy już doszła moja kolej, ona także zaczęła obsługiwać, więc pewnie kolejka za mną poczuła ulgę. Na szczęście mięso dobre jakościowo i w przystępnych cenach. W kasie szybko - czynne były dwie. Kasjerka uśmiechnięta i wyraziła zadowolenie, ze szybko poszła płatność kartą, bo "wczoraj trzeba było długo czekać".

Iwona_345

16.12.2009

Delikatesy Centrum

Placówka

Niemce, Lubelska 188

Nie zgadzam się (29)
W rozmowie telefonicznej...
W rozmowie telefonicznej z firmą Świat Kuchni reklamowałam otrzymany towar. Daję firmie wysoką ocenę pomimo wadliwego jednego elementu ze względu na obsługę na wysokim poziomie. Po otrzymaniu przesyłki z zakupionymi garnkami, okazało się że jedna pokrywka jest krzywa. Zadzwoniłam z pytaniem co z tym fantem zrobić. Uprzejma Pani , wypytała o charakter uszkodzenia. po dokładnym opisie powiedziała, ze może się tak zdarzyć, bo osoby sprawdzające zestawy po odbiorze od producenta mają ich do sprawdzenia b. dużo i mogą coś przeoczyć. Powiedziała, żeby odesłać ten jeden element i mają przysłać nowy. Często rozmowy o charakterze reklamacyjnym mają niemiły przebieg - przy tej obsłudze było zupełnie inaczej. Podoba mi się też stosowane rozwiązanie, ze nie musiałam odsyłać całego zestawu, który przecież już rozpakowałam i chciała używać

Iwona_345

02.12.2009

Świat Kuchni

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu Green Pint ze względu na ciekawe ekspozycje ubrań. Ekspedientka przywitała mi, ale pozostawiła czas na samodzielne "rozejrzenie się". Gdy zatrzymałam się przy jednym z wieszaków, podeszła i spytała czy może pomóc. Poprosiłam o konkretne ubranie - dwie rzeczy. Pogawędziłyśmy sobie o tym, ze to bardzo ładne zestawienie kolorystyczne. Po przymierzeniu uznałam, że nie wyglądam dobrze w jednej z części garderoby - zaproponowała inny rozmiar i podała go do przymierzalni. Zdecydowałam się jednak na inny fason i spytałam o jej opinię z jakimi kolorami jeszcze mogłabym nosi ten "musztardowy" sweter. Bardzo trafnie mi doradziła. Ogólnie była bardzo sympatyczna i przyjaźnie nastawiona, a przy tym dobrze ubrana, co w mojej opinii jest istotne w sklepie z odzieżą. Obsługiwała bez narzucania się i nie pytana nie wygłaszała opinii na temat mojego wyglądu w mierzonych ubraniach. Sprawnie przyjęła płatność, ładnie zapakowała kupione rzeczy. Nigdy wcześniej nie robiłam zakupów w tym sklepie - teraz chyba zacznę go odwiedzać częściej:-)

Iwona_345

02.12.2009

Greenpoint

Placówka

Lublin, Spółdzielczości Pracy

Nie zgadzam się (22)
Zaraz po podjechaniu...
Zaraz po podjechaniu do dystrybutora paliw pojawił się pracownik, aby zatankować moje auto. Był uśmiechnięty, po informacji, że tankuję olej napędowy do pełna po zaproponował tankowanie paliwa Verva. W budynku stacji inny pracownik przyjmował płatność, również z uśmiechem mnie przywitał zaraz po przekroczeniu przeze mnie progu. Podczas oczekiwania n zaakceptowanie płatności kartą opowiedział mi o konkursie dla klientów aktualnie trwającym. Po zakończeniu transakcji milo się pożegnał, podziękował, zaprosił ponownie. Przy wyjściu natknęłam się na pracownika, który tankował moje auto - również z uśmiechem powiedział do widzenia.

Iwona_345

01.12.2009

ORLEN

Placówka

Lublin, al. Spółdzielczości Pracy 30

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi