Opinia użytkownika: Iwona_345
Dotycząca firmy: Świat Kuchni
Treść opinii: W rozmowie telefonicznej z firmą Świat Kuchni reklamowałam otrzymany towar. Daję firmie wysoką ocenę pomimo wadliwego jednego elementu ze względu na obsługę na wysokim poziomie. Po otrzymaniu przesyłki z zakupionymi garnkami, okazało się że jedna pokrywka jest krzywa. Zadzwoniłam z pytaniem co z tym fantem zrobić. Uprzejma Pani , wypytała o charakter uszkodzenia. po dokładnym opisie powiedziała, ze może się tak zdarzyć, bo osoby sprawdzające zestawy po odbiorze od producenta mają ich do sprawdzenia b. dużo i mogą coś przeoczyć. Powiedziała, żeby odesłać ten jeden element i mają przysłać nowy. Często rozmowy o charakterze reklamacyjnym mają niemiły przebieg - przy tej obsłudze było zupełnie inaczej. Podoba mi się też stosowane rozwiązanie, ze nie musiałam odsyłać całego zestawu, który przecież już rozpakowałam i chciała używać