podczas zakupu mebli pracownik w bardzo nie uprzejmy sposób [podszedł do mojej osoby .Najpier podnósł na mnie głos gdy delikatnie mu zakomunikowałam że pare dni wczesniej inny pracownik poinformował mnie ze wybrane przezemnie meble podczas zakupu na raty wyniosą mnie tyle ile jest ich cena bez odsetek.Przy spisywaniu danych nie chciał na moja prośbe spisać ich z mojego dowodu po czym okazało sie w domu że popełnił bląd w nazwie miejscowości.Był również nie uprzejmy podcvzas tłumaczenia dostawy jak ma ona wyglądać.Meble zostały dostarczone 5 dni po termninie i to dopiero po mojej interwencji telefonicznej w dodatku uszkodzone.Nigdy nie napotkałam sie aż z tak nie kompetentną i nie uprzejmą obsługa w sieci tych sklepów
jak wiadomo przed świętami straszny tłok w marketach.Tak samo było i dziś.Większość kas otwarta.Miałam cały kosz zakupów a do każdej kasy straszna kolejka i w tym momencie moje dziecko strasznie źle sie poczuło.Miałam już zostawić zakupy i wyjść gdy jedna z pracownic zauważyła ze bardzo sie zdenerwowałam otworzyła nie działającą do tej pory kasę i szybko mnie obsłużyła ,a pan z ochrony pomógł wynieść zakupy do auta
Zgłosiłam sie do PZU z przepisaniem ubezpieczenia po zakupie auta.Pani zajmująca sie zleceniem była bardzo miła i uprzejma.Sprawdziła stawkę ubezpieczenia dzwoniąc do Warszawy i okazało się że przysługuje mi zwrot kwoty 62 zł zaproponowała wykupienie dodatkowego ubezpieczenia NW. Propozycja była przedstawiona w odpowiednim tonie nie nachalnie,delikatnie i z profesjonalizmem.Zgodziłam sie na takie rozwiązanie.Pracownica PZU przeprowadziła mnie do innego pokoju gdzie miała sie tą sprawa zająć jej koleżanka i tu przeżyłam szok.Pani oburzyła sie strasznie że musi to zrobić Przytocz jej słowa ""o Boże a po co to pani nie może pani z tego zrezygnować''Pracownica była bardzo nie zadowolona z powierzonego jej zadania przez koleżankę podczas wypisywania kwitu mruczała pod nosem różne nie miłe słowa.W stylu psia kość o Boże wzdychając przy tym z nie zadowolenia.
Zgłosiłam się do firmy z prośba zmiany planu taryfowego ponieważ moja umowa dobiegała końca. Zaangażowanie pracownika było ogromne, duży wybór ofert sieci. Miła obsługa a jedynym minusem była nachalność pracownika, brak możliwości mojego dojścia do słowa i wypowiedzenie własnej opinii na temat jego ofert.
Podczas wizyty i zakupu paliwa na stacji bardzo miła obsługa na podjeździe,pracownik podjazdu zaproponował umycie szyb w aucie po uprzednim zatankowaniu pojazdu.W środku stacji również miła obsługa ,kasjer uśmiechnięty i chętny do udzielenia pomocy przy zakupie płynu do spryskiwaczy
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.