Przemiła pani obsługująca! Wysyłka listu obyła się bez żadnych niespodzianek, sprawnie, w super atmosferze, mimo iż doskwierał upał i nie wszystkim chciało się pracować. Przemiła pani, która uśmiechem zaraża innych. Z pewnością, gdy ponownie będę miała wysłać jakiś list bądź paczkę, to zrobię to w punkcie przy Kijowskiej!
Kierownik salonu to bardzo miły pan. Doradzi, odpowie na wszystkie nurtujące pytania, a przede wszystkim usługa dokonywana przez niego jest na najwyższym poziomie. Kupując tam zegarek, czułam rewelacyjną atmosferę, która unosiła się w pomieszczeniu. Nie można mieć jakiego zarzutu wobec pana, nie tak jak w niektórych punktach innej sieci. Jeszcze nie raz tam zawitam. Polecam!
Po niezadowalającej ofercie i kilku latach spędzonych z tą siecią postanowiłam przenieść numer do innej. Po tym fakcie zadzwoniła do mnie pani z Tmobile z "świetną ofertą", z wygranym nowym telefonem. Niestety, gdy przekazałam jej informacje, że już przeniosła numer do innej sieci, pani się zdenerwowała i zapytała, czemu w takim razie wyraziłam zgodę na odebranie tego nowego telefonu. Gdy usłyszała moje pytanie "Pani cały czas nie daje mi dojść do głosu i gdybym chciała mieć od państwa dodatkowe nagrody, to bym nie przenosiła numeru do innej sieci. To kiedy wyraziłam zgodę na nagrody? ", nie była w stanie na nie odpowiedzieć i się rozłączyła. Nie polecam!
W zeszłym roku postanowiłam przenieść numer z dosyć popularnej, różowej sieci. Kontakt z Nju jest niespotykany, wszystko zgodnie z umową, żadnych dodatkowych opłat, a Internet z czasem się podwaja. Po pół roku z 10Gb mam 20Gb, a cena (29,00 zł) pozostaje bez zmian! Polecam każdemu, komu zależy na niskich opłatach, nielimitowanych SMSach, rozmowach, MMSach i takiej ilości Internetu!
Mój ostatni kontakt z tą stroną miał miejsce kilka miesięcy temu i nie mogę mieć do tego portalu żadnych zastrzeżeń. Zamówienie skompletowane w całości, dostarczone w szybkim terminie i nie było żadnych problemów z paczką. Ostatnio stwierdziłam, że znowu złożę zamówienie na tej stronie, więc jak już je dostanę, to z pewnością dodam kolejną opinię. Mam nadzieję, że tak jak wcześniej będę mogła opisać same pozytywy!
Przemiły kurier, który rozwozi paczki w okolicach Chełmna nad Wisłą. Przed dostarczeniem przesyłki zadzwonił, upewnił się czy jestem w domu i poinformował, że już niedługo będzie na miejscu! W przypadku nieznajomości dokładnej lokalizacji zadzwonił i zapytał, żeby się upewnić czy jedzie w dobre miejsce. Nie zostawił paczki sąsiadom, tak jak ma inny kurier w zwyczaju tylko dostarczył paczuszkę do rąk własnych! Super!
Ostatnio robiłam zakupy przez internet właśnie w tej księgarni. Nie mogę powiedzieć niczego złego, same pozytywy. Cena książek jest atrakcyjna, realizacja i dostawa zamówienia jest ekspresowa! Super! Będę polecać!
Bardzo lubię robić zakupy w Biedronce, jednak nad pójściem do tego konkretnie marketu będę się zastanawiać. W innych Biedronkach nie miałam nigdy problemu z czystością obiektu, ale co mnie spotkało tutaj to przechodzi ludzkie pojęcie. Lodówki, w których są różne mięsa, po otwarciu przeraźliwie śmierdzą. Brzydki zapach to mało powiedziane - to jest smród zgniłego mięsa. Co jak co, ale o lodówki, w której trzyma się żywność powinno się dbać. Nie polecam mięsa z tego obiektu.
Po wcześniejszych ekscesach z inną firmą oferującą usługi telekomunikacyjne postanowiłam przenieść mój nr do NJU. Zrobiłam to prawie rok temu i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że oferta NJU jest najlepszą, z której kiedykolwiek korzystałam. Stały abonament, powiększający się limit danych internetowych proporcjonalnie do długości umowy, to jest coś, z czym wcześniej się nigdy nie spotkałam. Ich podejście do klienta jak najbardziej na wielki +! Firmę poleciłam już kilku innym osobom, które nie były zadowolone z usług swoich firm komórkowych.
Przez kilka dni, czekałam na przesyłkę, która miała dotrzeć w ramach Pocztex48. No niestety, z 48 h zrobiło się 96h. Gdy próbowałam uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące paczki na infolinii, to przede wszystkim musiałam poczekać ponad pół godziny w "kolejce". Kiedy udało mi się dodzwonić do konsultanta, który jedynie zapytał o nr przesyłki, po czym poinformował mnie, że na temat paczki nic nie wiadomo, bo statusy w systemie były kilka razy zmienione i nie potrafi mi pomóc, po czym się rozłączył. Jakość obsługi na poziomie zerowym. Przykre podejście do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.