Tak jak w tytule. Kurier nie dostarczył paczki pod wskazany adres, mimo że cały czas byłam w domu. Ponowna próba doręczenia - ta sama sytuacja. Kurier nawet nie raczył podjechać na parking, po czym dostawałam SMS o niezastaniu nikogo w domu!!! Na koniec próba o ulokowanie paczki w oddziale na Lipowej, a i tak mimo wszystko paczka skierowana została na Chemiczną. Po zadzwonieniu na infolinię i próbie wyjaśnienia sytuacji, po zapytaniu DLACZEGO KURIER NIE ZADZWONIŁ DO MNIE, usłyszałam, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Jego zadaniem jest PRÓBA dostarczenia przesyłki, ale nie samo jej dostarczenie :D śmiech na sali. Więcej nie skorzystam z usług.
W lokalu nie dość, że jest mało miejsca, to jeszcze wiecznie zastawione produktami na paletach. Wczoraj dodatkowo było bardzo brudno, na półkach nieład. Jedynym plusem jest miła obsługa, i to że zawsze otwartych jest kilka kas. Ogólnie stan sklepu dobry, asortyment jednak bardzo monotonny - wybór raczej ogranicza się do niewielkiej liczby produktów.
W związku z tym, że Tesco jest hipermarketem, panuje tam ogólny nieporządek. Zaczynając od personelu - co niektórzy pracownicy, nie wiedzą jak pomóc, więc odsyłają klientów od Annasza do Kajfasza, inni bardzo często są dość niemili podczas pracy przy kasie. Zdarzyło mi się również być obsługiwaną przez Pana, który akurat konsumował swoje śniadanie. Co do asortymentu, też można mieć kilka uwag. Owszem wybór towarów w Tesco jest duży i stosunkowo niedrogi, mimo to panuje tam ogólny chaos w związku z rozstawieniem produktów - bardzo często jogurty znajdziemy w dziale mięsnym, a jajka w sektorze napoje. Na ogół nie zdarzają się dni, aby półki świeciły pustkami. Plusem jest to, że w sklepie zawsze jest czysto - bardzo często widać osoby sprzątające. Ostatnim aspektem na który można ponarzekać są długie kolejki w sklepie, ponieważ większość kas w godzinach popołudniowych jest zamknięta.
Bank pracuje w godzinach od 8-16. Przychodząc o godzinie 7:55 Bank był już czynny dla klientów. Obsługa w Banku jest bardzo dobrze skierowana wobec klienta-mili pracownicy z doświadczeniem zawodowym, przez co załatwianie jakichkolwiek spraw nie zajmuje wiele czasu i pracy. W lokalu utrzymany jest porządek. Dodatkowym atutem są niskie ceny w Banku dotyczące usług np. wpłat,czy wypłat. Jedynym minusem są wysokie koszty przelewów internetowych w tym Banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.