Opinie użytkownika (4)

w styczniu skorzystałam...
w styczniu skorzystałam z oferty firmy vattenfall i zmieniłam umowę na produkt z gwarancją ceny, wybrałam też obsługę on-line, oraz comiesięczne podawanie stanów liczników. pod koniec lutego dotarła nowa umowa pocztą, w której było napisane, że rozliczenie za poprzedni okres przyjdzie w odrębnej przesyłce.czekałam i czekałam aż do marca a tu dalej nic, nie wiedziałam co mam dalej robić, (np.kiedy podawać stan liczników). w końcu 3 marca postanowiłam zadzwonić do firmy i dowiedzieć się jak mam dalej postępować. Konsultantka grzecznie mnie przywitała i udzieliła mi informacji, że mam wystawiony rachunek ( na podstawie odczytu szacowanego), którego termin płatności przypada na 18 marca oraz, że rachunek ten przyjdzie mailem.Jakże wielkie było moje zdziwienie kiedy 6 marca przyszedł mail z firmy vattenfall z informacją o zadłużeniu z tytułu niezapłaconego rachunku, którego termin płatności minął 28 lutego ( a przecież 3 marca konsultantka podawała mi stan mojego konta i nie mówiła nic o zadłużeniu!!!).w poniedziałek 8 marca zadzwoniłam do infolinii aby wyjaśnić tą sytuację z zadłużeniem.Pan, z którym rozmawiałam był grzeczny i uprzejmy potwierdził informację o zadłużeniu i przeprosił za swoja koleżankę, która nie zauważyła tego zadłużenia,analizując konto poinformowała mnie jedynie o bieżącym rachunku.Byłam trochę oburzona, że lutowa faktura nie przyszła , a informację o zadłużeniu firma wysyła. Pytam pana jak miałam zapłacić skoro nie wiedziałam nawet, że faktura jest wystawiona a przecież w przesyłce z umową było wyraźnie napisane, że rachunek przyjdzie w odrębnej przesyłce, na co konsultant mi odpowiedział, że nieotrzymanie faktury wcale nie zwalnia z opłaty- krótko i na temat!!! Pan poinformował mnie, że będę miła wystawiony duplikat tej zaległej faktury,owszem po kilku dniach dotarł do mnie duplikat ale z faktury marcowej a nie lutowej o, którą prosiłam. Po prostu żenada!!! Firma oferuje niby ułatwienia, rezygnację z papierowych faktur ale widać nie umie sobie z tym wszystkim poradzić, panuje bałagan i chaos, bo dlaczego ja z powodu ich nierozgarnięcia mam ponosić konsekwencje w postaci odsetek.

IZABELA_247

19.03.2010

TAURON

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Udałam się na...
Udałam się na zakupy do C.H M1 w Czeladzi w celu zakupu prezentu na mikołaja dla córki odwiedziłam min. sklep Coccodrillo. Gdy weszłam do środka były dwie Panie z obsługi ,jedna wykładała towar, druga doradzała innej klientce. Od razu przy wejściu usłyszałam miłe "dzień dobry". Gdy chwilkę pochodziłam po sklepie aby się rozejrzeć, podeszła do mnie Pani, która wcześniej zajmowała się wykładaniem towaru i spytała w czym może mi doradzić. Odpowiedziałam, że szukam bluzy dziewczęcej ale żeby była bez kaptura, niestety Pani takiej bluzy mi nie znalazła, wszystko było z kapturem a bez kaptura były tylko same cienkie bluzeczki. Pani proponowała sweterki ale troszkę mnie odstraszyła cena moim zdaniem jak na sweterek za wysoka. Pani, która mi pomagała, zaproponowała zakup czapki w promocyjnej cenie, doradziła rozmiar i chętnie skorzystałam z okazji. Pani szybciutko mnie skasowała, dostałam kupon promocyjny na następne zakupy.Pomimo,że nie kupiłam tego, czego chciałam i tak jestem zadowolona z wizyty w tym sklepie.Miła, przyjazna atmosfera, towar ładnie wyeksponowany, na sklepie ład i porządek.

IZABELA_247

26.11.2009

Coccodrillo

Placówka

Nie zgadzam się (27)
Dzisiaj udałam się...
Dzisiaj udałam się do sklepu Electro World celem zakupu odkurzacza i suszarki. Gdy weszłam do środka od razu podeszła do mnie Pani i zaproponowała pomoc. Wyraziłam chęć zakupu suszarki, Pani z obsługi zaproponowała mi kilka rodzajów do wyboru. Następnie udałyśmy się do działu z odkurzaczami. Pani pokazała mi i opisała kilka modeli odkurzaczy gdy już wybrałam ten, który mi odpowiada, razem z Panią obsługującą włączyłyśmy go, wypróbowałyśmy, Pani pokazała jak się opróżnia pojemnik, reguluje moc. Gdy zapytałam o filtr, Pani powiedziała, że nie ma problemu z jego zakupem ale gdy chciałam od razu zakupić dodatkowy okazało się, że na sklepie nie ma, jednak Pani od razu poinformowała mnie gdzie mogę taki filtr zakupić.Formalności związane z zakupem nie trwały długo, Pani spakowała odkurzacz, wypisała kwity do kasy, zaproponowała dodatkową gwarancję. Jedyna uwaga dotyczy filtra- otóż na sklepie kilka razy pytałam Panią, która mnie obsługiwała czy filtr można prać, czyścić pod wodą i za każdym razem usłyszałam, że nie czyści się tych filtrów na mokro. Jak wróciłam do domu i przeczytałam dokładnie instrukcję obsługi zakupionego odkurzacza było wyraźnie napisane, że wszystkie filtry w tym modelu można prać na mokro.W sklepie panował ogólny porządek, towary były ładnie wyeksponowane.Po zakupie udałam się do punktu obsługi, gdzie dwie miłe Panie pomogły sprawdzić odkurzacz i suszarkę oraz podbiły kartę gwarancyjną.

IZABELA_247

13.11.2009

Electro World

Placówka

Katowice, C.H. Agata Meble Al. Roździeńskiego 93

Nie zgadzam się (9)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu udaliśmy się z rodzicami do salonu Mix Electronics celem zakupu komputera dla rodziców- początkujących w dziedzinie informatyki. Gdy weszliśmy do sklepu nie było żadnych klientów natomiast trzech pracowników obsługi prowadziło konwersację. Gdy weszliśmy rozmowa się urwała i jeden z nich podszedł do nas i zapytał " w czym może pomóc".Odpowiedzieliśmy że rodzice szukają komputera dla siebie, pracownik zaproponował nam kilka opcji i zdecydowaliśmy się na zakup zestawu z urządzeniem wielofunkcyjnym. Pracownik dokładnie opisał parametry kupowanego sprzętu, zaproponował od razu zakup myszki i klawiatury. Nie wiedział jedynie jaki jest koszt wymiany tonera w urządzeniu wielofunkcyjnym.Formalności związane z zakupem trwały trochę długo, bo sklep miał problemy z komputerem, ale pracownik był miły i uprzejmy, zaoferował nawet przyniesienie wózka abyśmy nie musieli nosić wielkiego kartonu z zakupionym sprzętem. Po zakupie pracownik wręczył nam gazetkę informacyjną i zaprosił ponownie na kolejne zakupy.

IZABELA_247

06.11.2009

Mix electronics

Placówka

Chorzów, UL.PARKOWA 20

Nie zgadzam się (21)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Izabelo. Dziękujemy za zakup w naszym salonie. Życzymy zadowolenia z użytkowania zakupionego komputera i zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi