Opinie użytkownika (3)

Wybrałam się na...
Wybrałam się na stację paliw BP żeby umyć samochód w myjni automatycznej. Nie czekałam długo w kolejce ponieważ kiedy podjeżdżałam właśnie opuszczało ją inne auto. Wybrałam program srebrny. Niestety po myciu okazało się, że przód samochodu (zderzak, reflektory) były niedomyte i w dalszym ciągu widniały ślady błota i owadów. Udałam się z reklamacją do kasy. Pomimo tego, że kolejka była duża, jedna z ekspedientek bez żadnego problemu udała się ze mną w celu obejrzenia samochodu. Przyznała mi rację, powiedziała, że jest jej przykro z tego powodu i zaproponowała drugie mycie gratis w ramach rekompensaty, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Poza tym obsługująca zaproponowała mi wymianę karty BP na Payback i objaśniła zasady funkcjonowania tego programu. Wszystko trwało dosłownie kilka minut. Jak zawsze wyszłam z tej stacji w pełni zadowolona.

Hanuta

13.10.2009

BP

Placówka

Gliwice, Łabędzka 44

Nie zgadzam się (27)
Udałam się wczoraj...
Udałam się wczoraj na wieczorne zakupy spożywcze do Biedronki. Wchodząc powitał mnie bardzo przyjemny zapach. Podłoga aż lśniła czystością gdyż jak się okazało została właśnie umyta przez jedną z pracownic. Wchodząc sięgnęłam po ulotki, gazetki reklamowe ładnie poukładane przy obrotowym wejściu. Cały sklep był bardzo dobrze oświetlony a przejścia między regałami nie zagradzał żaden pusty karton czy opakowanie po produktach po tzw. "rozładunku". Na sali sprzedażowej zanjdowało sie około 10 osób zatem swobodnie można było się przemieszczać i realizować swoją listę zakupów. Wszystkie towary rozmieszczone były na półkach w równych rzędach, etykiety zwrócone w stronę kupujących, ceny właściwie przyporządkowane. Ponieważ miałam problem z odnalezieniem żelatyny, poprosiłam o pomoc Panią znajdującą się w pobliżu. Bezzwłocznie zareagowała na moją osobę, zaprowadziła mnie do odpowiedniego działu i wskazała miejsce na półce, gdzie produkt się znajduje co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Niestety osoba, która służyła mi pomocą nie miała przypiętego identyfikatora. Po upewnieniu się, że wszystkie potrzebne mi rzeczy znajdują się w moim koszyku udałam się do kolejki jedynej otwartej kasy. Przede mną stały cztery osoby. Mile zaskoczył mnie fakt, że pomimo tego, że zapomniałam zważyć ananasa na wadze dostępnej dla klientów w sklepie, pani dysponowała swoją i bez problemu zważyła mój owoc. Przypominam sobie sytuację, kiedy w innej Biedronce, kasjerka odesłała mnie z niezważonym towarem spowrotem do wagi na sali sprzedażowej a następnie kazała mi się ustawić na końcu kolejki. Tym razem obsługa przy kasie odbyła się szybko i sprawnie a kasjerka uprzejmie pożegnała mnie charakterystycznymi słowami dla sieci sklepów " dziękuję, dobranoc, zapraszam ponownie"...

Hanuta

08.10.2009

Biedronka

Placówka

Jaworze, Bielska 86

Nie zgadzam się (26)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się do salonu Mix electronics w Gliwicach. Sklep jest stosunkowo niewielki, ale jest w nim dużo przestrzeni umożliwiającej swobodne przemieszczanie się po różnych działach. Kupujących i oglądających było niewielu, zaledwie starsze małżeństwo, pan przy telewizorach i ja jednak nikt z trzyosobowej załogi nie zwrócił uwagi na moją osobę. Dwóch sprzedawców i sprzedawczyni ubrani w ładne koszule w błękitną kratkę (pani miała do tego granatowy polar) siedzieli za kontuarem i nawet nie podnieśli wzroku znad monitorów, w które się wpatrywali. Nie zostałam przywitania prostym "dzień dobry" czy też gestem skinienia głowy. Po kilku minutach spacerowania po sklepie również nie było lepiej. Zatrzymałam się na dłuższą chwilę przy zmywarkach, otwierałam, zamykałam, czytałam instrukcje jednak nikt z obsługi nie podszedł aby zapytać czy może mi w czymś pomóc. Kolejnym przystankiem były telefony komórkowe umieszczone w gablotce służącej jako lada. Stałam przy nich przynajmniej 2 minuty ale i tym razem nikt się nie zainteresował,ba! nawet na mnie nie spojrzał! Jeśli chodzi o czystość to na wykładzinie w dziale RTV były porozsypywanie jakieś białe paprochy, na kafelkach zostało coś rozlane i widniała duża plama. Poza tym, ta część sklepu zatopiona jest jakby w półmroku. Zapach neutralny. Wybór asortymentu, jeśli chodzi o sprzęt AGD, pozostawia wiele do życzenia-zauważyłam zaledwie kilka sztuk zmywarek natomiast jak na taki mały sklep wybór telewizorów jest bardzo duży. Ekspozycja towaru zrobiła na mnie dobre wrażenie: wszystko poustawiane tematycznie, sprzęty poukładane na półkach w jedną stronę, czytelne ceny, zatem nie ma mowy o braku ładu i porządku. Gdyby nie obsługa (a raczej jej brak) sklep robi dobre wrażenie.

Hanuta

30.08.2009

Mix electronics

Placówka

Gliwice, Jana Nowaka Jeziorańskiego 1

Nie zgadzam się (24)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Hanno. Dziękujemy za cenne uwagi dotyczące jakości obsługi w naszym salonie. Zapraszamy do skorzystania z oferty Mix Electronics!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi