Opinia użytkownika: Hanuta
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wybrałam się na stację paliw BP żeby umyć samochód w myjni automatycznej. Nie czekałam długo w kolejce ponieważ kiedy podjeżdżałam właśnie opuszczało ją inne auto. Wybrałam program srebrny. Niestety po myciu okazało się, że przód samochodu (zderzak, reflektory) były niedomyte i w dalszym ciągu widniały ślady błota i owadów. Udałam się z reklamacją do kasy. Pomimo tego, że kolejka była duża, jedna z ekspedientek bez żadnego problemu udała się ze mną w celu obejrzenia samochodu. Przyznała mi rację, powiedziała, że jest jej przykro z tego powodu i zaproponowała drugie mycie gratis w ramach rekompensaty, co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Poza tym obsługująca zaproponowała mi wymianę karty BP na Payback i objaśniła zasady funkcjonowania tego programu. Wszystko trwało dosłownie kilka minut. Jak zawsze wyszłam z tej stacji w pełni zadowolona.