Opinie użytkownika (14)

Amerykańska firma kosmetyczna...
Amerykańska firma kosmetyczna sprzedaży bezpośredniej. Kosmetyki sprzedawane są na warsztatach pielęgnacji organizowanych i prowadzonych przez konsultantki kosmetyczne i makijażystki. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Konsultantki to skarb tej firmy. Są bardzo kompetentne i wyglądają tak jak każda klientka chciałaby wyglądać. Kosmetyki bardzo dobrej jakości w ładnych, funkcjonalnych opakowaniach. Dobrze dobrane przez konsultantki spełniają oczekiwania nawet najwybredniejszych klientek. Istnieje też możliwość współpracy z Mary Kay - zostanie taką samą konsultantką kosmetyczną, niestety nie zatrudniają na umowę o pracę. Ta współpraca niestety wymaga sporej inwestycji w produkty do prowadzenia warsztatów kosmetycznych i zapas kosmetyków.

Hanna_158

16.01.2013

Mary Kay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardo dobrze zaopatrzony...
Bardo dobrze zaopatrzony sklep internetowy z koralikami i elementami biżuterii. Strona internetowa przejrzysta, opis oferty jasny, dobrze widoczne zdjęcia. Szukałam transparentnych koralików do lampy z Tykwy. W innych sklepach nie mogłam znaleźć dokładnej informacji, czy koraliki na 100% są przezroczyste i dokładnie okrągłe a także nie było takiego rozmiaru jak chciałam. W rozmowie telefonicznej doprecyzowałam szczegóły. Niestety Qnszt nie ma swojego sklepu, żebym mogła przed zakupem wziąć do ręki koraliki i dokładnie obejrzeć. Zaryzykowałam zakup, bo cena nie była wysoka i stwierdzam, że to był dobry wybór. Łatwo dokonałam zamówienia i płatności przez Internet. Po każdej czynności dostałam maila jaki jest stan realizacji zamówienia. Paczka przyszła wcześniej niż się spodziewałam co bardzo mnie ucieszyło. Dodatkowo dostałam próbki innych koralików. Podoba mi się też, że Qunszt ma program Skarbonka. Od każdego zakupu jakaś mała część zapisuje się w Skarbonce na następne zakupy.

Hanna_158

16.01.2013

qnszt.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Nowy sklep, dobrze...
Nowy sklep, dobrze zaopatrzony, chociaż niewielki. Wszystkie towary potrzebne do codziennego życia można kupić. Ceny przystępne. Najtańsze towary nie zawsze wysokiej jakości, ale cena to usprawiedliwia. W całym sklepie czysto, personel uprzejmy, dobrze poinformowany. Minusem są kasy samoobsługowe. pracownica, która przy tych kasach pomaga klientom zwija się "jak w ukropie", ale kasy nie są proste w obsłudze dla niedoświadczonych klientów i często się psują a wtedy przy tradycyjnych kasach brakuje kasjerek i tworzą się kolejki. Przed sklepem nieduży parking. Na razie (nowy sklep) tłoku nie ma, ale co będzie za kilka miesięcy?

Hanna_158

05.11.2011

Tesco

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie Ursus

Nie zgadzam się (4)
Biedronka w Centrum...
Biedronka w Centrum Warszawy, gdzie na ogół są tylko drogie sklepy. Wszystko jak w każdej Biedronce, towar ten sam, czasem niskiej jakości a czasem wręcz przeciwnie, szkoda tylko, że nie ma wydzielonego stoiska z wędliną i nie ma ryb. Z kolei ciekawe są towary niespożywcze, niby tandeta, ale czasem można znaleźć coś ciekawego. Ta konkretna Biedronka ma małą powierzchnię, trochę ciasno, ale za to bardzo miła obsługa. Cierpliwie tłumacząca i pokazująca, gdzie leży poszukiwany towar. W sklepie raczej porządek, ale nie wszędzie na podłodze przy produktach wędliniarskich rozdeptane plamy na podłodze.

Hanna_158

05.11.2011

Biedronka

Placówka

Karpacz, Konstytucji 3 Maja 5

Nie zgadzam się (2)
Duża firma szkoleniowa,...
Duża firma szkoleniowa, doskonale zorganizowane miejsce szkoleń, sprawny sekretariat, cały budynek z salami dobrze oznakowanymi - są tablice w jakiej sali jakie szkolenie się odbywa, doskonale wyposażonymi (komputery, przyłącza, rzutnik, tablice, klimatyzacja, szafy na okrycia, wygodne krzesła i stoły). Bardzo sprawny serwis kawowy, chociaż czasem kawa jest bardzo cienka. Bardzo wygodne duże kubki do kawy i herbaty. Bardzo sprawna komunikacja z organizatorami przez telefon i mail. Merytorycznie ciekawe zajęcia i dobrze, że nie tylko pełnopłatne, ale też dofinansowane. Szczególnie podobał mi się kurs: Profesjonalny manager e-biznesu. Prowadzili go nie tylko teoretycy, ale przede wszystkim praktycy. Doskonałe materiały szkoleniowe. Nieco gorzej było z cyklem szkoleniowym poświęconym e-learningowi. Część zajęć odbywało się prze internet i materiały szkoleniowe zamieszczone na platformie szkoleniowej były bardzo prymitywne. Mało wnosiły a nawet pokazywały nieatrakcyjne wzorce e- learningu.

Hanna_158

29.07.2011

Obserwtorium Zarządzania

Placówka

Warszawa, Wiertnicza 141

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy oddziału rehabilitacji. Oddział jest wyposażony w wiele cennych urządzeń. W szczególności posiada dużą kriokomorę, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.Jednak sprawność działań organizacyjnych i rzetelność rehabilitantów pozostawia sporo do życzenia. Zgłoszenie w rejestracji musi nastąpić nie później niż 30 dni od otrzymania od lekarza skierowania - to jest ok. Panie w rejestracji pracują sprawnie, są miłe i kompetentne, chociaż brak im wyczucia do pacjentów. Pacjent, który jest pierwszy raz ma bardzo małe szanse połapać się w procedurach, a panie z recepcji nie udzielają porad jak zorganizować sprawnie swoje wizyty. Godziny pracy rejestracji są zgodne z godzinami pracy lekarzy, to jest ok, jednak na przełomie miesięcy trudno zapisać się nawet z niewielkim wyprzedzeniem, bo rejestratorki nie mają grafików pracy lekarzy. Najgorsze jest jednak to, że poza rejestracją istnieje sekretariat oddziału w którym trzeba zapisać się na zabiegi przepisane przez lekarza (dlaczego nie robi się tego w recepcji???). Sekretariat jest czynny znacznie krócej niż rejestracja i godziny pracy oddziału. Nie można więc zapisać się na zabiegi gdy wizyta u lekarza była po godzinach pracy sekretariatu. Trzeba przyjść innego dnia wcześniej.Dla osoby pracującej - nie do przyjęcia. Poza tym system komputerowej rejestracji nie pozwala załatwić jednego dnia ostatniego zabiegu i kolejnej wizyty u lekarza, podobnie z rejestracją na zabiegi. W efekcie. Biega się kilka razy tylko po to żeby załatwić formalności. Gdy już się wejdzie do sali z kriokomorą wejścia są regulowane bardzo sprawnie, rehabilitantka prowadząca wejścia jest bardzo miła, dobrze zorganizowana, odpowiedzialna, informuje pacjentów o wszystkim bardzo dokładnie, pilnuje czasu... Niestety po wyjściu z kriokomory brak takiej opieki. Rehabilitanci n sali ćwiczeń niezbyt chętnie opiekują się indywidualnie pacjentami, nawet gdy pacjenci maja skierowanie na indywidualne zajęcia, gdy jeden rehabilitant zacznie ćwiczenia indywidualne i np. zachoruje inny za niego nie zrobi ćwiczeń i przepada dopełnienie zabiegów. Co jeszcze ważne - na sali jest dużo sprzętu, ale większość niesprawna. Nie jest także kontrolowany czas pobytu pacjentów w sali ćwiczeń. Jedni po 10 min wychodzą a inni ćwiczą nawet po 1,5 h, blokując innym możliwość wejścia. szatnia jest ciasna, nie ma krzeseł, jest bardzo duszno.

Hanna_158

29.07.2011

Szpital Kliniczny MSWiA Warszawa

Placówka

Warszawa, Wołoska

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze rok, dwa...
Jeszcze rok, dwa temu to był najlepiej zaopatrzony sklep ogrodniczy w Chojnicach. Teraz sklep zajmuje mniejsza powierzchnię, trudniej do niego trafić. Znacznie zmniejszył się asortyment, szczególnie mało jest mebli ogrodowych, mało nasion, obsługa miła, kompetentna, ubrana w firmowe stroje. Nie wszystko można znaleźć, bo regały są bardzo ciasne, czas obsługi ułatwiają dwie kasy więc nie czeka się długo.

Hanna_158

27.06.2011

OG-ROL

Placówka

Chojnice, ul. Składowa 9

Nie zgadzam się (3)
sklep usytuowany w...
sklep usytuowany w starym pawilonie z bardzo małym parkingiem, na którym trudno o miejsce, za to personel kompetentny, nawet gdy pytam o towary z innych działów, niestety towar nie jest dobrze wyeksponowany, część towaru leży obok regałów, jakby czekał na rozładowanie, ceny bardzo przystępne i towary dość dobrej jakości, wystrój sklepu nie ułatwia robienia zakupów, trudno jednoznacznie trafić do szukanego towaru, nie zawsze widać ceny, czas obsługi zawsze wydłużony o stanie w kolejce do kasy.

Hanna_158

27.06.2011

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Jagiellońska 2a

Nie zgadzam się (3)
sklep zaopatrzony w...
sklep zaopatrzony w duży asortyment produktów, niestety spora część z Chin, więc trzeba sprawdzać jakość, ale za to jest tanio (co kto lubi), towar leży zwykle na tych samych półkach, nie muszę robić listy zakupów, a i tak zrobię zakupy wszystkiego, co trzeba, gdy nie muszę szukać potrzebnych mi rzeczy chętniej oglądam stoiska sezonowe, trzeba też sprawdzać terminy ważności, bo czasem w pierwszym rzędzie stoi to co ma krótki termin, bardzo dobrze, że od jakiegoś czasu w Selgros są produkty eko, szkoda tylko, że niewiele polskich, personel schludny, miły, ale nie specjalnie zajęty klientami, rozkłada lub liczy towar, nawet w godzinach otwarcia sklepu, czasem trudno o coś zapytać lub poprosić o zdjęcie towaru z wyższych półek.

Hanna_158

16.06.2011

Selgros

Placówka

Warszawa, Połczyńska 103

Nie zgadzam się (3)
personel znający ofertę...
personel znający ofertę całego sklepu, dobrze doradza, wyjaśniono mi czym różnią się chińskie baterie od pozostałych, personel ubrany w schludne firmowe stroje, oferta szeroka, dobrze wyeksponowana, ceny przeciętne jak w innych marketach, tańsze np. elementy ogrodowe widziałam na wsi u stolarza, niestety musiałam postać w kolejce do kasy

Hanna_158

16.06.2011

Leroy Merlin

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 244

Nie zgadzam się (9)
W lutym 2011...
W lutym 2011 zapisałam się na szkolenia dotowane z UE w zakresie programów Exel, Power Point i Word. Uczestniczyłam w szkoleniu z Exela. Samo szkolenie ciekawe i -przydatne, ale organizacja do niczego. Umowę do podpisania dostałam dopiero tuż przed szkoleniem, gdybym się sama nie zgłosiła, to odbyłabym szkolenie bez zapłaty, bo wpisali mnie na listę nie sprawdzając, czy podpisałam umowę i opłaciłam. Na druku zgłoszeniowym była informacja, że muszę zapłacić 200 zł, ale dokonają zwrotu i tak naprawdę szkolenie miało kosztować 14,26zł Wystawiono mi fakturę na 214zł i do dziś nie otrzymałam zwrotu, sama usze chodzić za urzędnikami, którzy tylko tłumaczą, że takie były warunki projektu unijnego, rzeczywiście, nigdzie nie napisali po jakim czasie oddadzą nadpłatę. Poza tym nie zostałam dopuszczona do wszystkich szkoleń na które się zgłosiłam, mimo zapewnień pracownika firmy, że przyjęli moje zgłoszenie, ponieważ jak się okazało w trakcie projektu zmienili zasady - jedna osoba może uczestniczyć tylko w jednym szkoleniu ( w ramach jednego projektu). Moja uczciwość została "doceniona"!

Hanna_158

28.04.2011

Altkom Akademia

Placówka

Warszawa, Chłodna 51

Nie zgadzam się (6)
Kupuję kosmetyki w...
Kupuję kosmetyki w A.T.W. od wielu lat, zawsze mam 100% pewności, że w A.T.W. mi dobrze doradą. Znają doskonale właściwości kosmetyków i potrafią dopasować do moich potrzeb, nigdy się nie zawiodłam, zawsze słuchają co mówi klient, jeśli czegoś nie ma aktualnie w sprzedaży - oddzwaniają gdy można już kupić, oferują jakieś zadość uczynienie, mają też bardzo sprawnie działają sprzedaż telefoniczną i internetową na www.atw.com.pl jedyny mankament, to punkt sprzedaży na ul. Ciołka na 3 pietrze

Hanna_158

28.04.2011

A.T.W. Products

Placówka

Warszawa, Ciołka 10/325

Nie zgadzam się (1)
Baja to zwykły...
Baja to zwykły wiejski sklep wielobranżowy we wsi letniskowej Swornegacie k/Chojnic. Spędzając okres wielkanocny w Swornychgaciach korzystałam z tego sklepu kilkakrotnie. Sklep słynie z tego, że wszystko zawsze jest świeże. Wędlina aż pachnie, ekspedientki doradzają, można zamówić np chleb na święta, czy białą kiełbasę, można porozmawiać o aktualnych wydarzeniach w okolicy, zaproponować sprowadzenie nowego towaru, nawet po prostu ponarzekać, zawsze wysłuchają i nie plotkują (jak to często we wsi).

Hanna_158

28.04.2011

BAJA

Placówka

Swornegacie, Mestwina 15

Nie zgadzam się (3)
sprawna organizacja umawiania...
sprawna organizacja umawiania spotkań, doskonała orientacja doradcy (Marcin C.) w sprawach merytorycznych, doskonała komunikacja, wszystko zrozumiale wytłumaczone, oferta dopasowana do potrzeb, ścisły kontakt podczas załatwiania kredytu, jedyna niedogodność to skromne oddzielenie miejsc na spotkania z klientami w ogólnej open space.

Hanna_158

16.04.2011

Open Finance

Placówka

Warszawa, Al. Jana Pawła II

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi