Witam, m-Bank, starałem się w tym banku o kredy. Generalnie jestem zadowolony choć niestety mimo obietnic szybkiego i sprawnego załatwienia procesu weryfikacji i przyznania kredytu trwało to stosunkowo długo. Niestety. W sumie trwało to około cztery tygodnie zamiast dwóch. Mam nadzieję, że następnym razem bedzie lepiej.
Witam serdecznie. Dziękuję za zamieszczenie opinii na temat naszego Banku. Nieustannie staramy się doskonalić wszelkie procesy, w tym również proces udzielania kredytu. Jednak każdy przypadek jest inny i czasami weryfikacja dokumentów oraz samo uruchomienie kredytu trwa dłużej niż w standardowych sytuacjach. Chciałabym Pana zapewnić, że każda informacja od naszych Klientów powoduje wzmożoną kontrolę nad procesami i wprowadzanie zmian. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności, z jakimi się Pan spotkał. Wyrażam nadzieję, że dalsze korzystanie z naszych usług przyniesie Panu wiele satysfakcji i zadowolenia. Pozostajemy do dyspozycji zarówno naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0801 300 800 lub 042 6300 800. Pozdrawiam Anita Baszyńska, mBank.
Ponownie odwiedziłem salon...
Ponownie odwiedziłem salon Vision Express w Elblągu. Panie, które obsługiwały mnie ponownie były bardzo miłe i z zainteresowaniem wysłuchały tego co było dla mnie najważniejsze. Mimo dość sporego ruchu i konieczności umawiania sie na badanie wzroku, na moją prośbę znalazło się dla mnie trochę czasu aby sprawdzić czy mi się pogorszył wzrok i bez problemu mozna było zamówić nowe okulary. Polecam ten salon.
Postanowiłem dowiedzieć się czegoś na temat tegorocznych rozliczeń podatkowych. Wobec czego zadzwoniłem do najbliższego Urzędu Skarbowego. Pani, z którą rozmawiałem okazała się bardzo kompetentna i wbrew stereotypom miła, odpowiedziała na wszystkie moje pytania i to w sposób zrozumiały dla przeciętnego człowieka.
Moim zdaniem bardzo fajna stacja, ale w sumie nie dlatego, że to Statoil, tylko dlatego, że pracuja tam bardzo miłe, uśmiechnięte i pomocne panie. Tankując zawsze mozna liczyć na zadowolenie. Jedyna rzecz, która mnie denerwuje to oczywiście ceny paliwa ponieważ są one wyższe niż na innych stacjach benzynowych w Malborku i zapewne tankowałbym tam dużo częściej gdyby nie to.
Witam,
co do stacji Statoil w Malborku to muszę przyznać, że nie jest źle. Personel pracujący na stacji jest uprzejmy i uśmiechnięty :). Tankuję tam gaz i malutki minus za to, że czasem trzeba troszkę dłużej poczekać aż ktoś przyjdzie zatankować bo samemu nie można. kolejny mały minus to to, że teren wokół stacji jest dość często zaśmiecony różnymi papierkami itp. Kompresor na stacji niestety podczas ostatniej wizyty znowu nie działał. Minus za ceny wyższe niż na innych stacjach w Malborku. Duży plus dla pracujących tam pań za uprzejmość. Ogólnie polecam.
WITAM,
NO WIĘC DLA SALONU VISION EXPRESS W ELBLĄGU - CH OGRODY DAJĘ TYLKO 1 PUNKCIK W PRZYZNAWANEJ SKALI I TO TYLKO DLATEGO, ŻE PANIE PRACUJĄCE W SKLEPIE W CHWILI GDYJUŻ ZACZNĄ ZAJMOWAĆ SIĘ KLIENTEM SĄ BARDZO MIŁE I UPRZEJME, POTRAFIĄ POMÓC I DORADZIĆ. USŁUGA ZWIĄZANA Z BADANIEM WZROKU WYKONYWANA JEST W SPOSÓB FACHOWY PRZEZ PANIĄ, KTÓRA ROBI TO BARDZO DOKŁADNIE I RZETELNIE (PRZY TYM JEST BARDZO MIŁA). GABINET WYPOSAŻONY W FACHOWY SPOSÓB. I TYLE DOBREGO!
WYKONANIE OKÓLARÓW W TEJ SIECI JEST STOSUNKOWO DROGA!!! ZARÓWNO OPRAWY JAK I SZKŁA. SIEĆ REKLAMUJE SIĘ, ŻE WYKONUJE OKULARY W 1 GODZINĘ, NATOMIAST W MOIM PRZYPADKU TO TRAGEDIA. ZA OKULARY ZAPŁACIŁEM 27.07.2010, DZISIAJ JEST 12.08 A JA JESZCZE NICH NIE OTRZYMAŁEM!!! ZA KAŻDYM RAZEM GDY SIĘ O NIE UPOMINAT OTRZYMUJE WYTŁUMACZENIE, ŻE A TO KURIER ZE SZKŁAMI NIE DOJECHAŁ, A TO BRAK NA MAGAZYNIE, OSTATNIO JUŻ JE NAWET WYKONALI, ALE PRZY ODBIORZE OKAZAŁO SIĘ, IŻ JEDNO SZKŁO MA RYSĘ (DZIWNE, ŻE NIE ZAUWAŻYLI TEJ WADY WYKONUJĄC USŁUGĘ). CAŁOŚĆ POSZŁA DO POPRAWKI A JA DALEJ CZEKAM :(
ZA CZAS JAKI OCZEKUJE NA OKULARY WIELKI WIELKI MINUS!!!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.