Kiedy podjechałem na stację benzynową Orlen, aby wypić kawę spostrzegłem, że parking był cały zapełniony samochodami i zatrzymałem się tuż przy krawęzniku. Parking i miejsce przed wejściem na stację było czyste, nie było widać tam było żadnych śmieci. Gdy wszedłem do środka do kasy była bardzo długa kolejka. Kasjerki obsługiwały klientów bardzo sprawnie i szybko. Kiedy juz podszedłem do kasy zamówiłem dwie kawy, a kasjerka zaproponowała mi ciastko do kawy. Po zapłaceniu podszedłem do automatu, przy którym znajdowały się dodatki do kawy takie jak cukier i mlako oraz kubki i przykrywki do nich. Obsługa na stacji byłą miła, a na stacji było czysto i przyjemnie spożywało się kawę przy stoliczku.
Przed sklepem i na parkingu było bardzo czysto, a na drzwiach wejściowych zauważyłem aktualne plakaty z promocyjnymi artykułami. Po wejściu na salę sprzedaży zauważyłem stoiski z pieczywem, które było ładnie i przejrzyście ułożone. Warzywa i owqocew wyglądały świezo i były estetycznie poukładane, a ceny dobrze dopasowane. Kiedy udałem sie na stoisko z wędlinami pani w bardzo miły sposób obsługiwała mnie i doradzała mi i była bardzo kompetentną osobą. W całym sklepie panowała miła atmosfera, a towar na każdych półkach był poukładany we właściwy sposób. Przy kasie zostałem obsłużony szybko, sprawnie i z uśmiechem kasjera. Zaznaczę też, że przy kasach znajdowały się bezpłatne torby reklamowe na zakupy. Po tej wizycie z całą odpowiedzialnością mogę ten sklep polecić innym klientom.
Będąc na zakupach w galerii postanowiłem zajrzeć do sklepu H&M i zobaczyć, czy jest dostępny sweter dla mojej córki, którym była zainteresowana kilka dni wcześniej, ale nie było odpowiedniego rozmiaru. Kiedy zobaczyłem, że ten sweter jest od razu wziąłem go i podszedłem z nim do kasy. Przy kasie był obsługiwany jeden klient, a personelu było kilak osób. Jednak żadna z pań nie zareagowała na moją obecność przy kasach i nie rozpoczęła mnie obsługiwać. Gdy klient został już obsłużony podszedłem do tej kasy, wtedy kasjerka rozpoczęła rozmowę z innym paniami. Po chwili podeszła do mnie, a ja spytałem, czy będę mógł zwrócić sweter, jeżeli nie będzie pasował na moją córkę, a pani grzecznie mi, że tak w ciągu 28 dni. Wtedy wzięła sweter do ręki i znowu zaczęła rozmawiać z koleżankami swoich prywatnych sprawach. W końcu zostałem obsłużony i szczęśliwie zakończyła się ta transakcja, aczkolwiek uważam za niestosowne zachowanie się pań za kasami i rozmowy ich na prywatne tematy, wtedy gdy klient oczekuje na obsługę.
Podczas mojej wizyty na stacji paliw Statoil chciałem kupić hot doga. Podczas obsługi sprzedawca zachęcał mnie do skorzystania z pełnej gamy produktów, które są oferowane na stacji, polecił mi napój do hot doga, a kończąc obsługę spytał czy zbieram punkty. Przez cały czas był miły, uprzejmy i nie zajmował się innymi rzeczami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.