Opinia użytkownika: Grzegorz_58
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Będąc na zakupach w galerii postanowiłem zajrzeć do sklepu H&M i zobaczyć, czy jest dostępny sweter dla mojej córki, którym była zainteresowana kilka dni wcześniej, ale nie było odpowiedniego rozmiaru. Kiedy zobaczyłem, że ten sweter jest od razu wziąłem go i podszedłem z nim do kasy. Przy kasie był obsługiwany jeden klient, a personelu było kilak osób. Jednak żadna z pań nie zareagowała na moją obecność przy kasach i nie rozpoczęła mnie obsługiwać. Gdy klient został już obsłużony podszedłem do tej kasy, wtedy kasjerka rozpoczęła rozmowę z innym paniami. Po chwili podeszła do mnie, a ja spytałem, czy będę mógł zwrócić sweter, jeżeli nie będzie pasował na moją córkę, a pani grzecznie mi, że tak w ciągu 28 dni. Wtedy wzięła sweter do ręki i znowu zaczęła rozmawiać z koleżankami swoich prywatnych sprawach. W końcu zostałem obsłużony i szczęśliwie zakończyła się ta transakcja, aczkolwiek uważam za niestosowne zachowanie się pań za kasami i rozmowy ich na prywatne tematy, wtedy gdy klient oczekuje na obsługę.