Po ostatnich zakupach w sklepie tej sieci zauważyłem brak karty gwarancyjnej. Udałem się po nią do sklepu. Pani była bardzo nie uprzejma zadając 100 razy pytanie czy aby na pewno jej nie mam. I czy na pewno umiem czytać. Potem przyniosła kartę wymachując mi ją przed oczami i ponownie pytając czy aby na pewno jej nie mam. Zachowanie bardzo nieprofesjonalne.
Kupowałem pralkę. Pan z obsługi był bardzo miły, potrafił odpowiedzieć na każde pytanie i dało się z nim troszkę potargować ;) Pani przy kasie, jednak obsługiwała bardzo długo, oddawała konwój, jednak nie powiedziała przepraszam proszę chwilkę poczekać, co było by bardzo na miejscu. Także doradca sprzedaży na +5, kasjerka na -8.
Taka obsługa powinna być w każdym sklepie. Towar poukładany, obsługa miła i uśmiechnięta a od wejścia wita świeże pachnące pieczywo. Krótkie kolejki do kas. Na dziale z daniami gotowymi również profesjonalna obsługa. Pani potrafiła nawet podać mi czy wybrana przeze mnie potrawa nie ma pewnego składnika na który jestem uczulony (sprawdziła to na opakowaniu zbiorczym).
Od ponad dwóch tygodni próbuję wyjaśnić sprawę nie wysłania przez firmę polecenia zapłaty do mojego banku. Panie pracujące na infolinii nie wiedzą dlaczego tak się stało, ale nie mogą mnie połączyć do Pań, które to wiedzą, ale mogą wysłać im maila, po czym Pani obiecuje oddzwonić. Po tygodniu dzwonię ponownie, gdyż odpowiedzi zwrotnej brak. Kolejna Pani mówi, że czasami takie błędy się zdarzają na moje pytanie dlaczego nie wysyłają maila, że jest coś nie tak usłyszałem jedynie, że monit jest wysyłany po miesiącu od terminu zapłaty to wtedy można przecież zadzwonić i wyjaśnić. Gorzej jak odetną prąd i nie będę miał jak naładować telefonu.
To były moje kolejne zakupy w tym sklepie. I podejrzewam, że nie ostatnie:) Bardzo miła obsługa - pozwala spokojnie obejrzeć, ale pyta się w czym może pomóc i jak się poprosi o pomoc natychmiast się ją otrzymuje. Dużym plusem jest możliwość sprowadzenia brakującego rozmiaru w dość krótkim czasie. Jakość obuwia jest ok, a ceny na dość normalnym poziomie (ciekawe buty za ok. 130 zł). Mają też ciekawe wyprzedaże. Obsługa przy kasie zawsze proponuje odpowiedni środek do czyszczenia i konserwacji.
estety ten sklep baaaardzo mnie rozczarował. Od samego wejścia WSZĘDZIE stały palety zarówno pełne jak i puste, które skutecznie utrudniały przejazd wózkiem do tego stopnia, że trzeba było omijać je poprzez skręcanie do innych alejek, w których również stały np. wózki wypełnione pustymi kartonami (które na szczęście dało się przesunąć tak aby przejechać). Najgorsze jest to, że w pobliżu tych palet nie było żadnego pracownika. Po ok. 5 minutach bardzo męczącego przeciskania się pomiędzy paletami zauważyłem kogoś z obsługi sklepu (Pana w białej koszuli, który przedstawił się jako kierownik), zadałem mu pytanie, dlaczego wszędzie stoją palety utrudniające zrobienie mi zakupów odpowiedział, że to nie moja sprawa i jak mi się nie podoba mam zmienić sobie sklep. Uważam, że takie zachowanie do klienta jest karygodne. Jedynym plusem zakupów była miła, uśmiechnięta kasjerka, która zachowała najwyższy standard obsługi.
Po oddaniu butów marki HD w sklepie mieszczącym się w Poznań Plaza otrzymałem informacje od serwisu reklamacyjnego informacje o odrzuceniu reklamacji z powodu uszkodzenia obuwia przeze mnie. Uszkodzenie to nie powstało z mojej winy. pracownicy serwisu HD są nie kompetentni. Odrzucili także moje odwołanie. Szewc u którego naprawiałem buty był zdziwiony, że reklamacja nie została uznana, gdyż było to ewidentna wada surowca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.