Pani pracująca na stacji wywarła na mnie pozytywne wrażenie, była czysto i schludnie ubrana. Obsługując mnie uśmiechała się i utrzymywała kontakt wzrokowy. Po ustaleniu numeru dystrybutora oraz kwoty do zapłaty pracownica poleciła do kupienia kawę lecz nie zapytała czy mam ochotę coś zjeść np. hod doga.Pomieszczenie stacji było czyste, asortyment na półkach był poukładany.
Proces rezerwacji:Podczas telefonicznej rezerwacji recepcjonistka miło powitała mnie oraz przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że chcę zarezerwować pokój zapytała o termin pobytu oraz sprawdziła czy ma dostępne pokoje. Zapytała jaki pokój mnie interesuje jednoosobowy, czy dwuosobowy, kiedy potwierdziłem, że potrzebuję pokoju jednoosobowego recepcjonistka podała jego cenę. Zapytałem czy śniadanie wlicza się w cenę. Pani odpowiedziała, że w cenie nie jest uwzględnione śniadanie ani parking. Zaproponowała dokupienie dodatkowych usług w postaci śniadania oraz parkingu. W momencie gdy się już zdecydowałem recepcjonistka pomogła mi dokonać rejestracji poprzez domową stronę internetową hotelu.Rozmowa przebiegała szybko i profesjonalnie, w rozmowie zostały przekazane mi w sposób wyraźny wszystkie niezbędne informacje. Pani recepcjonistka była bardzo pomocna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.